Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå er jeg frustrert IGJEN. Har ringt riksen både i går og i dag og de har ikke fått resultatene min enda, og nå får jeg ikkle svar før i romjula [:'(] dritt og møkk.......
ja, jeg vil liksom bare bli ferdig med dette nå. jeg blir jo så engstlig av og gå og vente på og få beskjed hva de skal gjøre osv. Det er noe i kroppen som ikke skal være der, blir jo litt småredd, uff [&o]
jeg og, vil jo bare vite hva jeg må gjennom.....[:'(] skal ta en test i morgen for og se om streken er borte, håper egentlig et nå, at kroppen har klart og rydde opp. Er så redd for hva som skjer hvis jeg må inn og skrape bort, huff....[:'(]
Så du har fortsatt utslag på graviditetstester, det høres ikke noe særlig ut, det er jo en stund siden nå - det kan ta tid men du var jo heller ikke gravid så lenge. Men er strekene svakere eller er de sterke?
Snodig dette her dersom testene ikke var så sterke fra utgangspunktet, det kan høres ut som det er ne som sitter igjen der inne noe rester.
1 dag igjen nå så er det hverdag, da burde du få et svar på hva som skal bli gjort fremover.