ARGH.....

Lykke!

Forumet er livet
Sara tar ikke smokk for da brekker hun seg har prøvd alt av smokker alle typer og varianter...men nei hun brekker seg å nekter å ta de...men så prøver hun da og finne tommelen virker det som, hun kaver og tjafser med høre hånd hele tiden foran munnen dette er når hun er trett....men hun får det ikke til jeg har prøvd å vise henne 100ganger hvor den h....tommelen er når hun putter den i munnen så brekker hun seg...når har hun kava i en drøy time...jeg blir gal sånn holdt hun på på dagen i dag også...for det virker ikke som hun finner roen...hun har holdt på med dette i en god stund men det blir bare værre og værre...så venninen min sa putt en sånn liten vaske klut å hånden hennes men hun kaver like mye!!!! Noen som har noen tips eller ideer så tar jeg i mot med takk...

Benjamin brekker seg også av smokken. Men hvis jeg tar den inn litt forsiktig og dytter den først mot leppene hans så han merker den, og så forsiktig opp og ned inne i munnen så tar han den uten å brekke seg til slutt. 

Ja hun tok smokken litt i går men da var hun vel så desperat....hun holdt på sånn nå også så gjorde jeg sånn som du skrev  Molsy å da tok hun smokken...jeg blir sprø...for det ødelegger søvnen og alt blir så oppstykka av søvn....
Når jeg satt her i natt i mørke og ammet så tenkte jeg kansje hun får for lite mat?
siden hun holder på sånn...men hun tar jo ikke flaske heller...men jeg har ikke prøvet avent sin flaske ennå...den skal jeg kjøpe etterpå i dag...og prøve litt mme i kveld....Sist hun fikk det så kom alt opp igjenn i hele vogna.....

ORIGINAL: elizz

Ja hun tok smokken litt i går men da var hun vel så desperat....hun holdt på sånn nå også så gjorde jeg sånn som du skrev  Molsy å da tok hun smokken...jeg blir sprø...for det ødelegger søvnen og alt blir så oppstykka av søvn....
Når jeg satt her i natt i mørke og ammet så tenkte jeg kansje hun får for lite mat?
siden hun holder på sånn...men hun tar jo ikke flaske heller...men jeg har ikke prøvet avent sin flaske ennå...den skal jeg kjøpe etterpå i dag...og prøve litt mme i kveld....Sist hun fikk det så kom alt opp igjenn i hele vogna.....

Samme her. Han kaster opp hver gang han får mme. Har prøvd 3 forskjellige merker. Han kaster ikke opp hvis han får mm i flaska. Vi har aventflaske og den tar han kjempelett.

ORIGINAL: Molsy

Samme her. Han kaster opp hver gang han får mme. Har prøvd 3 forskjellige merker. Han kaster ikke opp hvis han får mm i flaska. Vi har aventflaske og den tar han kjempelett.

Skal kjøpe den etter på men når jeg pumper meg så kommer det så lite...men når jeg ammer sara så virker det som om at det er nok for det renner over...kansje jeg burde kjøpe en elektrisk pumpe...hun er jo så snill og blid om dagen virker fornøyd...

Den smokken har jeg også[:D] det er et svenskt merke....? Når jeg kom over den så tenkte jeg at den må hun ta for den var jo veldig lik puppen da...men nei du...men i den gave pakken fra appoteket så fikk vi med en mam smokk 4mnd pluss...å den ga jeg...å det er den vi bruker nå... hun sikler sånn også pga kavingen...med å få til det med tommelen og hånda men nå skal jeg prøve å jobbe med den smokken...OM kvelden og natta så er hun av og på hvert femte minutt...helt til hun bare sovner av utmattelse...

Skal kjøpe den etter på men når jeg pumper meg så kommer det så lite...men når jeg ammer sara så virker det som om at det er nok for det renner over...kansje jeg burde kjøpe en elektrisk pumpe...hun er jo så snill og blid om dagen virker fornøyd...

Har du prøvd å handmelke? tar litt tid.. dessutan når eg ammar så renne det ofte litt i frå den andre puppen, dette lar eg renne oppi eit glas, og når eg samlar saman alt gjennom dagen blir det faktisk gansk mykje..

håpar det ordnar seg..[:)]

ORIGINAL: Nusse76

Sara tar ikke smokk for da brekker hun seg har prøvd alt av smokker alle typer og varianter...men nei hun brekker seg å nekter å ta de...men så prøver hun da og finne tommelen virker det som, hun kaver og tjafser med høre hånd hele tiden foran munnen dette er når hun er trett....men hun får det ikke til jeg har prøvd å vise henne 100ganger hvor den h....tommelen er når hun putter den i munnen så brekker hun seg...når har hun kava i en drøy time...jeg blir gal sånn holdt hun på på dagen i dag også...for det virker ikke som hun finner roen...hun har holdt på med dette i en god stund men det blir bare værre og værre...så venninen min sa putt en sånn liten vaske klut å hånden hennes men hun kaver like mye!!!! Noen som har noen tips eller ideer så tar jeg i mot med takk...

Tobias tar bare nuk sine smokker...har prøvd forskjellige,men de andre spytter han bare ut..Har du forsøkt m nuk??

ja har prøvd med de....men de var så trange rundt munn for bollekinna til tuppa mi...hehe...så når hun sugne på de å spyttet ut smokken så så det ut som hun fremdeles hadde smukken i munnen... hehe men emilie  var så glad i de når hun var baby...hun tok alt...av flasker og smukker det er forskjell på de men hun ble ikke ammet[;)]

Marieke  ville også ha bare NUK sine smokker i begynnelsen..De andre virket for store på en måte. Men nå bruker hun MAM sine også..Må jo ha en sutt liggende overalt..Kan ikke forstå hvordan de hele tiden forsvinner,???[&:]

Her er Snuppa mi etter alt tjas å mas...hehe de siste dagene...

ORIGINAL: Lille Bea

Så søt med smokken sin Vi slet også veldig med å få ham til å ta smokk, brakk seg og ble illsint.. Men jeg orket ikke å være en vandrende smokk, så vi fortsatte å prøve, med mange forskjellige merker. Det var tilslutt mannen min som fikk det til. Tok en stund før han godtok å få smokk av meg, jeg hadde jo noe bedre å tilby[;)]

Nuk er det eneste som godtas her i gården. Greit nok, de er jo søte. Den aller første smokken han tok var denne:

Hverken særlig pen eller praktisk spør du meg...[:'(]

Den likte Benjamin godt ei stund også. Men han er lei av den nå. Ser litt 70-talls ut på en måte, så det er greit for meg at han ikke liker den lenger [8D]

så dere på nyhetene om nuk smokker?? dem kun vær kreft fremkallende!!!! vi bruke bare dem vi, mattilsynet skull visst ta nån prøva å sånn før d ble ordentlig bevist at d va nå gæli me dem..

Back
Topp