Lykke!
Forumet er livet
Sara tar ikke smokk for da brekker hun seg har prøvd alt av smokker alle typer og varianter...men nei hun brekker seg å nekter å ta de...men så prøver hun da og finne tommelen virker det som, hun kaver og tjafser med høre hånd hele tiden foran munnen dette er når hun er trett....men hun får det ikke til jeg har prøvd å vise henne 100ganger hvor den h....tommelen er når hun putter den i munnen så brekker hun seg...når har hun kava i en drøy time...jeg blir gal sånn holdt hun på på dagen i dag også...for det virker ikke som hun finner roen...hun har holdt på med dette i en god stund men det blir bare værre og værre...så venninen min sa putt en sånn liten vaske klut å hånden hennes men hun kaver like mye!!!! Noen som har noen tips eller ideer så tar jeg i mot med takk...

Vi slet også veldig med å få ham til å ta smokk, brakk seg og ble illsint.. Men jeg orket ikke å være en vandrende smokk, så vi fortsatte å prøve, med mange forskjellige merker. Det var tilslutt mannen min som fikk det til. Tok en stund før han godtok å få smokk av meg, jeg hadde jo noe bedre å tilby[;)]