Dorothy_1 Gift med forumet 23 Jun 2006 #1 Er det noen andre enn oss som IKKJE har fått skattepengene...????? TYPISK....
FirstTime Elsker forumet 23 Jun 2006 #2 *ringe kontofon* piiip piiip Saldo er : en million! Ja jeg har fått skattepenger!!! *Sette av på annet kontotilfrisør* (men ikke en million)
*ringe kontofon* piiip piiip Saldo er : en million! Ja jeg har fått skattepenger!!! *Sette av på annet kontotilfrisør* (men ikke en million)
FirstTime Elsker forumet 23 Jun 2006 #3 De har er bare "reservert ikke bokført da"...men skjer vel i løpet av dagen..
Dorothy_1 Gift med forumet 23 Jun 2006 #4 ORIGINAL: FirstTime De har er bare "reservert ikke bokført da"...men skjer vel i løpet av dagen.. Kan du forklare den litt nærmere....????[8|]
ORIGINAL: FirstTime De har er bare "reservert ikke bokført da"...men skjer vel i løpet av dagen.. Kan du forklare den litt nærmere....????[8|]
LilleJenta Gift med forumet 23 Jun 2006 #5 jo, jeg er den heldige innehaver av 31,- norske blanke kroner! Herlig![:'(]
jas Forumet er livet 23 Jun 2006 #8 trodde de skulle begynne å utbetale de fra og med i dag jeg..-så regner ikke med å få pengene før i neste uke....
trodde de skulle begynne å utbetale de fra og med i dag jeg..-så regner ikke med å få pengene før i neste uke....
FirstTime Elsker forumet 23 Jun 2006 #10 "Ikke bokført" menes vel att pengen ikke er inne på kontoen enda, så de kan ikke brukes. Men de er på vei....
"Ikke bokført" menes vel att pengen ikke er inne på kontoen enda, så de kan ikke brukes. Men de er på vei....
Cicilie Flørter med forumet 23 Jun 2006 #11 Får ikke vite noe før i oktober jeg siden jeg har vært selvstendig næringsdrivende[:'(]