argh..

Tittentei:)

Flørter med forumet
kjenner jeg blir litt frustrert :/    skrev opp en liste med gutte fine guttenavn også sa jeg til gubben at han skulle stryke bort de han absolutt itte likte å stryker ut faen meg nesten hele lista!!  usj..  nå er jeg tom har søkt nettet opp å ned etter guttenavn... itte lett detta gitt:/

story of my life..... Har skjedd hver gang, og skjer nok denne gangen også. Men å komme med egne forslag, nei det er ikke lett.

litt_stressa skrev:
story of my life..... Har skjedd hver gang, og skjer nok denne gangen også. Men å komme med egne forslag, nei det er ikke lett.

nei det er itte lett å komme med forsalg sjøl..  men lell så skal de ha noe å si!! 

Kjenner den der.
Bare plukk deg ut et navn du liker og nevn det mange nok ganger, så overbeviser du han sakte men sikkert om at babyen heter det:P

Tittentei:) skrev:

litt_stressa skrev:

nei det er itte lett å komme med forsalg sjøl..  men lell så skal de ha noe å si!! 

Hahaha. Stemmer!
De skal ikke komme med forslag, de skal bare si NEI til alle forslagene dine!

Tøsa skrev:
Kjenner den der.
Bare plukk deg ut et navn du liker og nevn det mange nok ganger, så overbeviser du han sakte men sikkert om at babyen heter det:P

da skal je jaggu prøve det :P hehe 

Tøsa skrev:
Kjenner den der.

God idè :)

Her er jeg 5 dager på overtid og vi er fortsatt ikke i nærheten av et navn!

Back
Topp