ARGH!!

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Igår så kom pappa hjem til meg får å hjelpe meg ang studie jeg tenkte å melde meg på.. Så han regnet litt på penger å sånt sammen med meg, å sa at det var kjempe flott at jeg ville gjøre noe å få meg en utdannelse... Da jeg kommer til å stille høyere en andre her ute når en stilling blir ledig ( bor på en liten øy der alle kjenner alle? Han sa at det var bra at jeg ville gjør dette og samtidig ha snuppa, han rett å slett fikk meg til å føle meg bra å nesten litt stolt...

Så ringte jeg mamma idag som er i syden denne uka, skulle da fortelle henne om hva jeg har bestemt meg for... Så forteller jeg henne det og jeg er kjempe positiv, så sier hun bare "åhja,ja men er ikke noe jobb der ledig for deg" THAT IT`S liksom! [&:][:(]

ALDRI om hun sier at jeg har gjort noe fornuftig, eller at det er bra elr noe sååånt!! ALT jeg gjør er negativt når jeg skal fortelle henne det!![:@] sånn har det vært siden jeg kom til!!!

ÅÅÅÅH får så lyst til av og til !!

litt langt dette, men måtte bare få det ut... Hører liksom aldri om noen andre som opplever det sånn!!

når nathalie blir større å gjør ting vil jeg alltid skryte av det positive å gjør henne mer gira på ting!!

Jeg har det likt med min mamma.. kan ikke dele alle gleder med henne alltid.. for uansett hva det er så er det mye om og men , og klarer alltid å få det til å bli negativt[:'(]

Så du får prøve å fokusere på di som deler gledene med deg[;)]

Uff ikke gøy [8|] Godt du har din far som kan få deg til og føle dei litt stolt[:D] du er flink som begynner på utdanning nå uanz hva moren din sier[;)]

ORIGINAL: Seadragn

Uff ikke gøy [8|] Godt du har din far som kan få deg til og føle dei litt stolt[:D] du er flink som begynner på utdanning nå uanz hva moren din sier[;)]

Japp, stå på deg selv du[:D] Og driiiit i henne[:)]

ORIGINAL: Baby R

ORIGINAL: Seadragn

Japp, stå på deg selv du[:D] Og driiiit i henne[:)]

er så kjedelig og surt når en ikke får skryt og positive ord når en har fortjent det![:'(]

Så utrolig kjipt, skjønner godt at det er frustrerende[:@]
Men hør på pappaen din du, oglukk ørene for det andre[;)]

Back
Topp