Argh, svigermor

Snuppemor

Betatt av forumet
Går meg på nervene!!!
Min søte mann hadde postet ultralydbildet på Facebook, og skrevet at vi ventet en ny prinsesse. Svigermor kommenterer så med "vi gleder oss til Freja kommer". Vi har altså IKKE blitt enige om navn ennå, men det er det navnet hun synes... Er det bare jeg som overreagerer? Synes bare ikke det er fair! Når VI har bestemt navn, skal VI nok offentliggjøre det!!! Åååh, jeg er sint!! ( nå hører det til historien at svigermor er den typen som SKAL bestemme alt! Så det var ikke et uhell! )

Haha! WTF??? For ei dame! Kan du ikke komme med en kommentar som "Hehehe! Prinsessen skal ikke ha det navnet ;)"
Hadde en slik "svigermor" som er farmor til min eldste, hun er akkuart lik. Disset navnet vi hellet mot foran alle hun kunne. Idag klarer jeg ikke se henne engang.

Godt det ikke bare er meg som reagerer! ;) Kjenner jeg er rimelig frustrert!!!

Har du prøvd å ta det opp med henne?
Det går jo ikke ann og oppføre seg sånn. Det er dere som bestemmer navn, det er jo deres barn :)
Håper det ordner seg! Slitsomt med sånne folk

Jeg har ikke snakket med henne etter dette, men vi har sagt klart fra før at vi ikke har bestemt oss for navn! Har kranglet med henne før om andre ting, og hun klikker bare totalt hver gang! Umulig å snakke med henne...

Grrr, så irriterende! Ville nok kommet med en nokså krass replikk tilbake på fb jeg....klarer nemlig ikke dy meg! Men sikkert lurt å bare la det fare forbi....

Irriterende! Si det til hun, rett ut!

Ja, vi har sagt at navnet ikke er bestemt! Men hun lever litt i sin egen verden...

Slett kommetaren hennes! Og sett henne kraftig på plass!!! Makan :eek:

Off så kjedelig med en slik svigemor :( At det går an? Hun ødelegge så veldig for seg selv!
Selv er jeg heldig med min svigermor :)

Da svigermoren min ringte og gratulerte meg med bursdagen, så lurte hun på hvordan det gikk med Anton. Anton? spurte jeg. Ja- er det ikke det han skal hete da, sa hun. Da måtte jeg bare le. Hvor fikk hun det fra liksom? Men det var hennes form for humor da. (Anton er absolutt ikke et ille navn- men vi har liksom ikke diskutert navn enda!)

Freja er jo også et fint navn- men det er faktisk ikke hun som skal bestemme navnet.

Jeg har innsett at vi ikke kan legge frem forslag på navn til foreldrene våres. Eks. "Magnus- nei, det var jo han forfylla og skikkelig ekle broren i brødrene Olsen nedi lia her det!" eller "Selma, det var da veldig moderne da?" Så her tror jeg ikke noe blir offisielt før vi har bestemt oss helt sikkert.

Om min svigermor hadde skrevet det som kommentar på fb, hadde jeg skrevet en kommentar tilbake enten som det forslaget som kom her oppe "Hvem er Freja?" eller "hehe, navnet er jo ikke akkurat bestemt så tidlig da!". For det aller verste er jo at folk tror at hun skal hete Freja fordi det har farmor skrevet på fb.

(takker og bukker for at min svigermor ikke er et teknisk vidunder- og holder seg laaangt borte fra fb)

Back
Topp