•Ellibelli•
Gift med forumet
Jeg bestilte jo vogn på fredag med en del utstyr, og har fulgt med på oppdateringene fra da jeg fikk mail på søndag om at den var sendt fra lageret dems til levering..
Var innom butikken her som tar imot postnordpakker (forbanna drittbutikk i utgangspunktet, bare så det er sagt), for å høre om de kunne sjekke om pakka var kommet..
Fikk surt svar "Nei, du får sms nesten før vi får pakka, og dessuten har vi fått pakkene for i dag og får ikke mer nå.. Så jeg gidder ikke å titte gjennom hvis du ikke har fått sms!"
Gjett hvem som fikk sms 3 timer etter jeg var innom der?!
Det idiotiske nå er at fordi de skal flytte sted så er butikken stengt der og åpner ikke på et par dager.. Så VET jeg at jeg kunne fått med barnevogna hjem, bare hu hadde giddi å gjort jobben sin..
Måtte bare blåse litt fra meg nå kjente jeg!
For ikke hjelper det å klage til den inkompetente sjefen hennes heller...
Var innom butikken her som tar imot postnordpakker (forbanna drittbutikk i utgangspunktet, bare så det er sagt), for å høre om de kunne sjekke om pakka var kommet..
Fikk surt svar "Nei, du får sms nesten før vi får pakka, og dessuten har vi fått pakkene for i dag og får ikke mer nå.. Så jeg gidder ikke å titte gjennom hvis du ikke har fått sms!"
Gjett hvem som fikk sms 3 timer etter jeg var innom der?!
Det idiotiske nå er at fordi de skal flytte sted så er butikken stengt der og åpner ikke på et par dager.. Så VET jeg at jeg kunne fått med barnevogna hjem, bare hu hadde giddi å gjort jobben sin..
Måtte bare blåse litt fra meg nå kjente jeg!
For ikke hjelper det å klage til den inkompetente sjefen hennes heller...