Argh! Sur!!

•Ellibelli•

Gift med forumet
Jeg bestilte jo vogn på fredag med en del utstyr, og har fulgt med på oppdateringene fra da jeg fikk mail på søndag om at den var sendt fra lageret dems til levering..
Var innom butikken her som tar imot postnordpakker (forbanna drittbutikk i utgangspunktet, bare så det er sagt), for å høre om de kunne sjekke om pakka var kommet..
Fikk surt svar "Nei, du får sms nesten før vi får pakka, og dessuten har vi fått pakkene for i dag og får ikke mer nå.. Så jeg gidder ikke å titte gjennom hvis du ikke har fått sms!"
Gjett hvem som fikk sms 3 timer etter jeg var innom der?! :@

Det idiotiske nå er at fordi de skal flytte sted så er butikken stengt der og åpner ikke på et par dager.. Så VET jeg at jeg kunne fått med barnevogna hjem, bare hu hadde giddi å gjort jobben sin.. :@

Måtte bare blåse litt fra meg nå kjente jeg! :p
For ikke hjelper det å klage til den inkompetente sjefen hennes heller...

Uff så kjipt! Skjønner godt du er skuffet og irritert ja. Sånt er bare såå frustrerende når man går å gleder seg og venter på noe.

Jeg bestilte jo vogn på fredag med en del utstyr, og har fulgt med på oppdateringene fra da jeg fikk mail på søndag om at den var sendt fra lageret dems til levering..
Var innom butikken her som tar imot postnordpakker (forbanna drittbutikk i utgangspunktet, bare så det er sagt), for å høre om de kunne sjekke om pakka var kommet..
Fikk surt svar "Nei, du får sms nesten før vi får pakka, og dessuten har vi fått pakkene for i dag og får ikke mer nå.. Så jeg gidder ikke å titte gjennom hvis du ikke har fått sms!"
Gjett hvem som fikk sms 3 timer etter jeg var innom der?! :@

Det idiotiske nå er at fordi de skal flytte sted så er butikken stengt der og åpner ikke på et par dager.. Så VET jeg at jeg kunne fått med barnevogna hjem, bare hu hadde giddi å gjort jobben sin.. :@

Måtte bare blåse litt fra meg nå kjente jeg! :p
For ikke hjelper det å klage til den inkompetente sjefen hennes heller...
Noen av de som jobber på posten er håpløse .... :/

Kjedelig! Så mye kan de umulig hatt å gjøre, at de fire kaloriene det tok for å sjekke etter pakka di ikke var verdt en fornøyd kunde?

Uff så kjipt! Skjønner godt du er skuffet og irritert ja. Sånt er bare såå frustrerende når man går å gleder seg og venter på noe.
Veldig! Hvertfall når den ansatte bare ikke gidder å sjekke engang...
Noen av de som jobber på posten er håpløse .... :/
Vi har posten i en annen butikk, men babybanden bruker selvfølgelig postnord.. Så den kommer til vanlig butikk med postnordutlevering :(
De i posten er helt fantastiske og yter service hver gang, men de på kiwi'n her er jeg ikke fornøyd med for fem flate øre :@
Kjedelig! Så mye kan de umulig hatt å gjøre, at de fire kaloriene det tok for å sjekke etter pakka di ikke var verdt en fornøyd kunde?
Nei, det er nettopp det! De vasa jo rundt i snegletempo alle 4 som jobba der, og vi var eneste kunden i butikken! :@
Tror ikke de bryr seg nevneverdig om fornøyde kunder egentlig...

Dårlig gjort ass:(. Kjipt med folk som ikke gidder å gjøre jobben sin skikkelig.

Ååå folk er så dust av og til!
(Forventer detaljert bildetråd når du får den! :))

Dårlig gjort ass:(. Kjipt med folk som ikke gidder å gjøre jobben sin skikkelig.
Skikkelig skuffa! :( jaja.. Tida går vel fort til torsdag, da skal jeg gå surt inn og be om pakkene mine :p
Ååå folk er så dust av og til!
(Forventer detaljert bildetråd når du får den! :))
Skikkelig!!
Oh yeah! :D :D bildetråd skal bli :D

Veldig! Hvertfall når den ansatte bare ikke gidder å sjekke engang...

Vi har posten i en annen butikk, men babybanden bruker selvfølgelig postnord.. Så den kommer til vanlig butikk med postnordutlevering :(
De i posten er helt fantastiske og yter service hver gang, men de på kiwi'n her er jeg ikke fornøyd med for fem flate øre :@

Nei, det er nettopp det! De vasa jo rundt i snegletempo alle 4 som jobba der, og vi var eneste kunden i butikken! :@
Tror ikke de bryr seg nevneverdig om fornøyde kunder egentlig...

Fy søren for en butikk .... De kunne ha sjekket sporingsnummer da. Da hadde de sett at pakken kom senere :@ møkka folk .... Har noen slike her og. Blir så irritert jeg !!

Er det mulig... Noen folk er helt håpløse, grinete og lei jobben sin tror jeg! Så vanskelig det er å sjekke sporingsnummeret på pakka......

Back
Topp