arGH! sorry.. litt lang :p

suprkath

Blir kjent med forumet
æ e i uke 33, siden æ ble gravid har æ gått opp 5 kg.. mener shøl at det ikke e så forferdeli mye.. men når folk går til kjæresten min å sir: jaa, ho e bynt å bli lubben.. ja, det e vell sånn du liker det.. blablabla! så blir æ irritert.. ka faen e di andre sin unnskyldning da ?? æ har nu værtfall baby i magen.. en ting e å si det til kjæresten min oppi ansiktet hannes.. men en anna ting e å skriver det på veggen hannes på facebook.. sånn at alle ska lese det.. ingenting sir folk til mæ, at æ e blitt så lubben.. å kjæresten min e sheldent på facebook å sjekker.. men æ vet at han reagerer kraftig på det, når han ser det.. gidder ikke kommenterer det heller til han.. for han vet at æ sliter med vekta, å alt frafør av.. så trur han bare blir å se det, og slette det.. å håpe at æ ikke fikk det med mæ, sånn at æ ikke ska bli såra.. har vært litt opp og ned i vekt det siste året.. satt i fengsel i 21 daga, og spydde vær dag.. raste ned i vekt, trivdes ikke i det hele tatt.. så gikk det 2 månda, og æ ble gravid.. å det visste æ ikke i starten, og forsatta å spy.. men ble bare stor.. til æ tilslutt ramla ned i vekt da.. og holdt mæ sånn, helt til uke 20, da bynte æ å gå opp igjen.. baah.. kjenner hormonan mine raser gjennom kroppen nu.. blir så irritert! 

Snakk om idioter.
5 kilo i vektøkning er jo ingen ting jo.
Det er jo babyen som gjør deg "lubben" som de sier.
Makan til idioti [:@]

jaa.. kjenner æ blir så irritert at! å eldre damer.. du bynner å bli stor nu ja.. så hinter dæm til alt anna enn magen.. ja, ska man liksom bli mindre ? :P faens folk!.. :p 

E d mulig !?!?! [:@] D e jo skikkelig frekt å idiotisk... unødvendig !!! [:@]
Skjønne godt ka du mene, får åsså høre at æ e blitt sååå svær å lubben.. å æ har gått opp 7 kg... bah !!
Bare hæv dæ over dæm... men neste gang sir du bare... æ e gravid... ka i faen e din unnskyldning ?? Eller... Pass på din egen jævla kul !! [;)] * sorry ordbruke, e finnmarking/nordlenning folkens * hehe ^^

Back
Topp