Argh, så lei av vonde pupper!

krumelur

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Brystvortene er stive hele tiden , og puppene er veldig ømme. Slik har det vært mer eller mindre sammenhengende i 2 uker nå, og det er ikke godt!

Flere som har det slik? Hva hjelper?

JA! Har det akkurat sånn. Kjempe stive brystvorter hele tiden. Kjennes nesten ut som de brenner til tider. Og puppene er kjempe vonde. Kan ikke komme borti de uten at det gjør kjempe vondt! Huff, håper virkelig de roer seg snart.

Jeg elsker jo å sove på magen, og håpte jo jeg kunne gjøre det så lenge som mulig også.. hehe

ja, samme her.. :/

Samme her. Ømme til de graaader. Også så hovne, måtte kjøpe meg bh i større strl pga. hovenheten. 

Har kronisk stive nippler hele tiden :P ble sånn etter sist graviditet og amming. Du får nye nå som du kan kjenne at du har pupper ;) for etter det har vært melk i puppene, og melken går bort.. Så har man 0 følelse i puppen, og talget (den harde klumpen man normalt har i puppen) blir borte!! :| puppene mine er bare to myke pannekaker uten følelser i :P er overlykkelig for litt ømme pupper nå! Og at de fyller seg opp igjen :D

Nyt det jenter, vær så snill og nyt de vonde og ømme puppene. Sist hadde jeg også vondt... var forferdelig egentlig, men plutselig en dag så var det ikke vondt mer.... og spira mi ble borte. Denne gangen har jeg også vondt, er faktisk vondt å gå fort, siden det er så ømt... men jeg er overlykkelig for det. Det er en god følelse :) Love it this time!!! 

I går ble jeg så sint på puppene at jeg måtte binde et skjerf rundt dem, så bare litt merkelig ut. :)

Back
Topp