ARGH! *oppdatert igjen* lørdagskvelden

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Skrev kjempelangt, men så kom det feilmelding så jeg fikk ikke posted. Og jeg hadde så myyyye å skrive..[:(]

Får skrive mer senere når jeg orker. Er kjempesliten!
Ole Henrik har fortsatt feber, og er suuuuperslapp.
Det toppet seg i går, da jeg fant ham ristende i senga. Trodde han sov, men han var muligens bevistløs og hadde feberkramper[:o][:o][:o] Rett inn til legen, men det var ikke noe å gjøre.
Har nesten ikke sovet etter det.. livredd for at det skal skje igjen!!!

jeg HATER den vaksina[:(][:(][:(]

------------------------------------------------------------

Takk jenter!
Kom akkurat hjem fra legevakta.
Feberkrampe i går, samt prikker i huden, kommer direkte av vaksinen.
Feberen har ført til at han var lett mottakelig for infeksjoner, og nå har han halsbetennelse og dobbelsidig ørebetennelse[:(][:(][:(][:(]

igjen- hadde jeg visst av muligheten for å utsette vaksinen et år, hadde vi gjort det! Stakkars lille gutten min. Han klarer ikke ligge, han klarer ikke svelge.. Han vil ikke engang ha smokk. Utslett på tunga. Blemmer.

Fikk tilbud om antibiotika, men legen sa at så langt ut i sykdomsbildet, ville paracet og ibux være like virkningsfullt, så da forsøker vi det.

-----------------------------------------------
Kom akkurat hjem etter nok en tur til legevakta. Utslettet har blitt værre, og han klør seg til blods. Han svelger nesten ikke lengre, og vi har ikke fått i ham væske/mat på lenge. Han gråter og gråter. Tunga var rød og hoven.

Ny diagnose (ja, i TILLEGG til gårsdagens dobbel ørebetennelse og halsbetennelse).. Skarlagensfeber og tungebetennelse. Stakkars, stakkars lillegull[:(][:(][:(]
Nå er det mer smertestillende og antibiotika. ENDELIG fant han roen nok til å sovne..
(Det var blod i urin/avføring, men de kunne ikke dyrke det nå, så må levere prøver hos legen på mandag. Veldig ekkelt!!!)

Herlighet.. sitt her med frysninger fra topp til tå! Det må jo vært helt grusomt for mammahjertet å oppleve no sånt. Håpe han ahr det bedre no, men skjønne godt at du e bekymra og slit med å slappe av!

Sende over en god trøsteklem[:)]

Har selv en liten en med høy feber om dagen. Det begyndte i forgårs. Han fikk vaksina forrige tirsdag. Han er kjempedårlig og slapp, sutrete og ligger på +/- 40 i feber [&o][:(] Livredd feberkrampe!!

huff d hørtes ikkje godt ut stakkar liten

du får google å lese ka du evnt kan gjør om d kommer tilbake
lykke til og godbedring til prinsen din Gollemor

ååå fysøren så fælt!! :(
MASSE god bedring til lillesnuppen!!!

.

Huff da god bedring til vesle Ole Henrik...slikt er stressendes å oppleve...har fortsatt slikt til gode her....

off dakar liten å stakkar deg sikker utslitt begge to
håper d går fort over

godbedringsklem fra oss

ånei!! så fælt og stakkars lille gullet! det ble skikkelig reaksjon her også, og vi velger definitivt en annen løsning for nestemann i forhold til denne vaksina. lillemor her fikk og dobbelsidig ørebet av at vaksina reduserte henne sånn.
Så vondt det er når de er så syke! god bedringsklem til gullet ditt!

ORIGINAL: *miffe

ånei!! så fælt og stakkars lille gullet! det ble skikkelig reaksjon her også, og vi velger definitivt en annen løsning for nestemann i forhold til denne vaksina. lillemor her fikk og dobbelsidig ørebet av at vaksina reduserte henne sånn.
Så vondt det er når de er så syke! god bedringsklem til gullet ditt!

Ja, det er helt vanvittig!!
Skjønner jo at det blir bivirkninger, når vaksinen inneholder en ørliten dose med 3 sykdommer.. men når de blir SÅ syke, er det nesten latterlig.

God bedring til lillefrøkna di også!

Nei og nei!!! stakar dere!! Uff, håper han bare blir bedre nå. Ikke lett å vite ang vaksinen. Jeg har utsatt den, en stund, vet ikke hvor lenge.

Masse god bedring og gode klemmer!

.

huffameg, stakkar ole henrik og dere :( håper medisinen hjelper fort! Nå er jeg spent på om d blir reaksjon her, sandra tok dn på torsdag..

åå herlighet..stakkar liten, ALT på en gang!! :(

ORIGINAL: tuppamaara

Nei men er det mulig? Stakkars lille!!!!! Huff.... nå er jeg glad vi ikke fikk bivirkninger av vaksinen.... skjønner godt at folk velger å utsette den når man får slike bivirkninger ja.... Visste ikke at det kunne bli så ille....

Stoooor trøsteklem til dere alle sammen, og håper lilleprinsen blir frisk nå.

Herregud så grusomt. Kjenner jeg blir redd.
Madelen fikk MMR vaksina nå på torsdag..skal følge med om hun får noe utslett.
Jeg visste heller ikke at man kunne utsette vaksina 1 år til..

Jeg og Madelen ønsker Ole Henrik masse, masse god bedring!!!!!

Stor trøsteklem[:)]

Oisan her var det flere oppdateringer, god bedring til lille søte Ole Henrik.

Synes synd på an nå, også dere som ikke helt hve hva for noe godt dere kan gjøre for lillegutten deres...

Back
Topp