Argh... Men i alle dager!!

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Etter eg fikk denne: ImageUploadedByBV Forum1450265019.368887.jpg

Syns magen det var på tide å gjøre dette: ImageUploadedByBV Forum1450265044.650843.jpg

Er jo heilt sjukt oppblåst... Korleis i all verdens rikdom skal eg kunne skjule dette? Og så så pinlig, er jo ikkje 4 uker før imorgen :p Riktig nok nr 3, men likevel... *dåne*

Hehehe, kan jo ikke annet enn å le :dead:
Er i samme situasjonen selv. Klarer å stramme inn magen men man orker jo ikke det en hel dag... Var ikke slik med twinsa. Lykke til i klesjungelen :)

Har samme problem.. :) her er løsninga lange hverdagskjoler med en god ullcardigan over, for cardigan dekker det liksom litt ;)

Samme problemet her :p Er nesten i sjokk over hvor stor mage jeg har fått allerede... Og bare 4 uker, haha!! Må nok ut å shoppe

Samme problemet her :p Er nesten i sjokk over hvor stor mage jeg har fått allerede... Og bare 4 uker, haha!! Må nok ut å shoppe
Ja eg har ikkje sjans å skjule det... Magen min er vanligvis HEILT flat, veier ca 53 kg. Har ikkje vært så oppblåst med de to andre! Håper det gir seg snart.

Hehehe, kan jo ikke annet enn å le :dead:
Er i samme situasjonen selv. Klarer å stramme inn magen men man orker jo ikke det en hel dag... Var ikke slik med twinsa. Lykke til i klesjungelen :)
Eg klarer ikkje å trekke inn magen, då får eg vondt. Husker ikkje det så ille med de to andre. Håper det værste gir seg snart :)

Hahaha! Min mage vises også litt ekstra, i tillegg er den øm, så vil ikke ha noe som presser på. Så jeg har vide gensere på for tiden :P

Fikk voldsomt stor mage med forrige unge og er nå i uke 8 og kan ikke skjule det uten løse klær. Frustrert egentlig for vil ikke vise det til arbeid eller for mange enda. første gravidbukse kjøpt inn og vanskelig å kneppe igjen de eg har fra før.

Back
Topp