Argh!! Kviser!!

Ju9ta

Forumet er livet
Altså,jeg har aldri vært plaget me kviser,nesten ikke en gang i tenårene..? men nå, så popper de fram over alt??!!![:'(]  Får snart noia jeg..[&:] Får i ansiktet,brystet, på ryggen og skuldrene??
Er d flere som har fått d slik??? D er ikke noen kjempekviser,men masse slike smååå, ekle "kuler"..[:'(] De vises heller ikke,men JEG kjenner dem...

AArrgh...får fnatt av d her snart...[:(]

ja, jeg har også blitt plaget. mest på ryggen.
Kjøpte tea tree rensevann (?!) på body shop.
Det hjalp endel!!

Jeg og har litt nupper/kviser i fjeset, på brystet og litt på ryggen. Kanskje jeg skal prøve den tea tree rense tingen [:)]

åhhh kjenner til problemet jah..... enormt irriterende.
får masse  smånupper rundt haken å bak til ørene som blir vonde etterhvert og ømme røde klumper.
får osgå en del nupper på ryggen og innimellom noen digre som er så sinsykt vonde at jeg nesten dør når jeg tar på dem. auuuuu......
hadde litt før også men ikke så mye og ikke så vonde....

Tee tre oil ja.. den skal jeg kjøpe meg allerede imårra..[:)] 

Takk for svar i en "håpløs stund"..

jeg har fått en konstant tilstand,der jeg til enhver tid har tre eller fire småkviser i ansiktet! [:D] men de vises jo ikke noe særlig,så jeg får se meg fornøyd med det siden jeg vet at jeg er i stand til å produsere svæære kviser også!(får banke litt i bordet på at de ikke dukker opp!) [:D]  eneste som er litt irriterende er småkvisene på brystkassen! [:'(] de vises bedre fordi jeg ikke klarer å la være å pelle på dem! [8|][:)]

Da skal jeg være litt irriterende og si at huden min har blitt bedre med graviditeten. Hehe.. Men så er det så og si den eneste positive konsekvensen så langt (utenom knøttet i magen seff) [:D] .

kviser seie du!!!!
Har ei stor midt mellom øynene og ein dede med nesen! [:@][:@][:@][:@][:@]
Aldri hatt noe særlig med kviser noen gang så dette passer meg ikke  i det hele tatt.[&:]

Jepp, dem holdt seg ikke unna denna gangen heller gett... [:'(]
Kjipt, føler meg som jeg er 14 igjen... Verst på bryst og i ansiktet... [:@]

ja har blitt noen av de etter hvert, mangen på ryggen å noe i ansiktet. Ikkje mye kjekt det...[:@]

Høres kjent ut ja... Jeg og har fått masse bittesmå sanne nupper i fjeset. Spes i tinningen og i panna. Vil at det skal gå bort NNNNÅÅÅÅ!!

Hei jeg har også mere kviser nå. men det var verst i de første ukene egentlig

Ikke mye gøy med kviser, nei. Noen flere som har erfaring med sammenheng mellom kviser og fosterets kjønn...? Jeg har til vanlig litt plager med kviser, men ved forrige svangerskap forsvant de helt. Fikk en jente. To venninner som har pen hud til vanlig, ble veldig plaget av kviser i svangerskapet, og de fikk gutter. Kan det ha med nivået av testosteron/ østrogen eller noe? Har jo litt lite grunnlag for denne statistikken her, da, men kanskje flere som kan uttale seg? [;)]

ei veninne av meg fortalde at ho fekk så mykje kviser når ho var gravid med sinn gut... Det verker som symtoma i eit svangerskap kan hjelpe den same kvinna til å finne ut kva ho bær på neste gang. er ein kvalm med første og ikkje med neste verker det som det alltid er motsett kjønn. men dette er berre resultatet av mi useriøse forskning på emnet[X(]. eg er foresten mykje meir plaga med kviser no enn før eg blei gravid[>:]

Huff...
Blander meg litt inn hos der jeg jenter....
Fikk også masse kviser igjen i begynnelsen av svangerskapet.., og ble lettere dep, for det var jo som å komme tilbake til puberteten[:'(]

Men fortvil ikke!!!!!!!!
Nå etter uke 28 forsvant de igjen[:)]
Litt langt fram, men de blir borte igjen...

Vær flink å stell huden morgen og kveld[;)]

Kvisene driver meg til vanvid!! Skal til legen på tirsdag for å høre om ho har en mirakelkur til meg...[:@] MEN på en annen side så er det jo godt å vite hvem som gjør at huden plutselig kødder med oss da...![;)] 

ja, eg har også fått endel kviser i ansiktet[:'(]. Men da har vi bare en veldig god grunn til å gå til en hudpleier og bli stelt og dullet litt med, det er UTRULIG godt og avslappende [:)]

Skal nok ikke se bort ifra at det blir en time eller to hos hudpleieren! [:)]

Back
Topp