Argh GÅR det ann??

bettand

Forumet er livet
Nå fikk vi nettopp månedsplanen til barnehagen for februar. Og gjett hva som står der på Ronja sin bursdag? Jo karneval. Kunne ikke sagt fra litt før da så det hadde gått ann å planlegge litt hva storesøs skal være den dagen da? TYPISK[:'(]

Om en uke ca?
Ta deg en tur på BR, de har kjempe mange fine kostymer til små [;)]
Du er effektiv vettu, klarer å fikse det på en uke du [;)]

ORIGINAL: t0mmelise

Om en uke ca?

Skal fikse bursdagen og da liksom[8D] Og egentlig kunne jeg tenkt meg å sy noe selv, og ikke gjøre det jeg gjorde sist nemlig BRleker haha[8D] Men er jo en bra reserveløsning da[8D][8D]

ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: t0mmelise

Om en uke ca?

Skal fikse bursdagen og da liksom[8D] Og egentlig kunne jeg tenkt meg å sy noe selv, og ikke gjøre det jeg gjorde sist nemlig BRleker haha[8D] Men er jo en bra reserveløsning da[8D][8D]

Hehe.. Koselig med hjemmelaget kostyme jah :) Men da får du fikse det til neste år [;)] Heldige unger som har en mamma som kan det [:)] Her i gården blir det nok ingen hjemmelaget kostyme når den tid kommer nei [:D]
Men februar er jo en karneval mnd i barnehagen.. og det vet jo de fleste.. så de kunne sagt fra hvilken dato det ble.. for det har de visst siden sist planleggingsdag [;)]

ORIGINAL: Trone

Aaaaah den er kjip!!! De kunne jo sagt i fra litt tidligere syntes jeg :S

Men jeg er sikker på at du kommer til å klare dette kjempebra! :)

Det blir kjøping, jeg har ikke tid å planlegge det og rett oppi bursdagen til Ronja. Selv om jeg gjerne skulle ha vært supermamma[:)] Apropos. Jeg vet ikke hva jeg skal ønske meg til snuppa engang. Gode tips?

Back
Topp