Arg...

BAMBI84

Glad i forumet
Jeg prøver jo å komme inn her til dere,men EL kommer jo ikke.... Skulle kommet i dag,men ser vel at syklusen ikke er helt stabil.Arg.Ingen utslag på testene, og føler IKKE noe EL på kroppen. Dette er 1pp så kan bare forestille meg hvor gale dere må bli som har prøvd lenge.

Håper den bare er forsinket og at jeg ikke kun har mensen uten eggløsning..aaaarg[:@] Takk for at jeg fikk klage litt[:D][:D]

Jeg trodde ikke jeg hadde hatt den denne perioden selv. Brukte sånne tester, men kjente på meg selv at ejg hadde den da... Fikk positiv test i går på graviditet. Så ikke gi opp selvom. Kan jo være disse testene sin feil vettu[;)]
Lykke til!! Og hygg dere mens dere venter. Det gjør jo ikke noe det evt[:D]

ORIGINAL: gravid fisk

Jeg trodde ikke jeg hadde hatt den denne perioden selv. Brukte sånne tester, men kjente på meg selv at ejg hadde den da... Fikk positiv test i går på graviditet. Så ikke gi opp selvom. Kan jo være disse testene sin feil vettu[;)]
Lykke til!! Og hygg dere mens dere venter. Det gjør jo ikke noe det evt[:D]

Hei. Takk for svar. Og gratulerer som gravid:-)
Fortsatt ingen utslag på testene,men har litt blodspor i sekretet idag...Kanskje det er godt tegn (ellers så er det bare en rift[:(]). Hygger jo oss endel[:D]Kjører på annenhverdag ut uka så har vi gjort det vi kan...

Lykke  til til andre prøvere

Back
Topp