ARG

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Må få ut litt fustrasjon! Sitter her på msn og krangler litt med barne faren..Han ville først att jeg skulle ta abort da jeg ble gravid og var nermest desperat..Så skulle han plutselig stille opp sier han da han er på fest og er brisen..og slik forsetter det. Han obestemmer seg hele tiden. Så var han der att han skulle stille opp for barnet en stund til jeg fikk høre att han hadde sagt noe helt annet til en vennine. Da sa han at det ikke var han som var faren og at jeg hadde vert utro hele tiden.. Sitter som oftes igjen og bare måper når jeg snakker med han.
Så skulle jeg prøve og få ett ordentlig svar nå da på hva han ville..Og da sier han att det er mitt valg!
Jeg sa att vist det er mitt valg så vil jeg ikke att du skal ha noe med barnet og gjøre( medtanke på hvor umoden og stygg han er mot meg) men det er det dessverre ikke. Og da ble han forbanna og sa hadet.. og her sitter jeg igjen og bare måper! [:@] Han er 21 år..Burde han ikke vite bedre da..
Er ikke lenge til lille gutten min kommer nå..Noen som har vært i noe lunde samme situasjon og vet hvordan jeg kan få orden på dette her?

FY FAEN FOR EIN IDIOT! [:@]

Hadde ikkje latt ein sånn tosk komme i nærheten av mitt barn ein gang!
IKKJE bruk tid og energi på han no, tenk på deg sjølv og barnet ditt, han er ingen far, det å vera far biologisk er ikkje det samme som å kunne kalle seg ein far ( spør min stefar, som har stillt opp for min søster sida ho var lita, han er hennes far, sjølv om det ikkje er biologisk)

Du trenger han IKKJE , bidrag får du uansett, det er DITT VALG! FY så sint eg blir når mannfolk oppfører seg sånn! [:@]

Dette klarer du veldig bra uten ein sånn umoden tosk av ein drittunge! oi så sint eg vart her, sorry altså..

Takk for svar..Er godt att noen forstår meg. Føler at andre tar litt for lett på dette. Synes ikke at han skal få holde på som han vil..

nei han bør absolutt ikkje få holde på sånn! ønsker deg masse lykke til[:)]

Takk for det[:)]
Er så kjekt og være her innpå, er såå mange hyggelige mennesker her!

ja folk er kjempe snille og omsorgsfulle her inne[:)][:)][:)]

takk godhjerta, sånne mannfolk burde skammet seg!

Signerer beta her...[;)]

er helt enig i det iza skriver. du og babyen klarere dere bra ut 1 sånn tosk, som sier sånt og oppfører seg sånn. synd at sånne vet hvordan man lager barn, skulla vært tvangssterilisert. nå må du tenke på deg selv og barnet, og la den fyren dra dit pepperen gror. lykke til, anni87[;)]

Hei du.
Jeg er enig i hva de andre sier, men syntes også at barnet har rett til å treffe sin far og hans familie. La det ikke være noe du gjør som forhindrer det. Barnet vil ha det imot deg senere. La heller valget være hans. Hvis han ikke vil være der så er det han barnet vil bebreide senere. Og hans familie kan hende vil ha kontakt med barnebarnet sitt.
Sier ikke at dette er lett, men du vil ihvertfall ikke være den barnet har anger mot senere i livet.

Lykke til videre uansett.
Klem

Så litt svart nå æ leste innlegge ditt [:@]. Har vært borti d der m søstra mi, og d va forferdelig tungt for henne. Du må være sterk og tenke barnets og ditt eget beste. Han må ta ansvar etter hvert for sitt eget oppførsel. Husk at gleden av d lille får ikke han lov å ta fra dæ.[:)] Du bærer ett lite miraklet som du kan ta vare på!! Lykke til videre. Tenker på dæ og håper d order sæ best mulig måte. klem[:D]

Takk for svar alle sammen. Er deilig att noen er enig med meg. Alle andre forventer at jeg skal være tolmodig med han..
Har sagt til foreldrene hans fra begynnelsen av svangerskapet at de måtte bare ringe eller noe vist de lurte på noe. Moren hans prøvde skremme meg så jeg skulle ta abort og siden har jeg ikke hørt mer fra de.. Men men.. Jeg har en veldig snill kjæreste nå som jeg føler vil vare. Så går nok fint dette ja[:)]
Så lenge jeg klarer og ikke la meg irretere slik over det hele tiden[:'(]

Jeg har en kamerat som oppførte seg forferdelig dumt da eksen hans ble gravid.. Er mye i den sammenhengen som kan forsvares, men han ville ihvertfall ikke ha noe med ungen å gjøre.. Han er både dum og vrang.. [:@]
Men tanken på at han faktisk var far, vokste nok litt på han, og han ville ha mer kontakt etterhvert.. Nå har han sønnen sin annenhver helg og stortrives.. Selv om moren prøver det beste hun kan for å gjøre det vanskelig for han og samboeren..

Jeg skjønner nok at du er lei hele han, og det greieste er nok at han holder seg unna nå.. Men snart kommer han nok på andre tanker, og da er det jo viktig at han får treffe sønnen sin.. For uansett om han oppfører seg som en tosk nå, er han jo faren til barnet..

Enig med janeanett i det. Uansett hva som skjer er han pappaen til barnet. Selv om han er en tosk så var du glad i han på et tidspunkt vil jeg tro. At foreldrene han sville du skulle ta abort var ikke koselig. Det kan jo hende de kommer seg, men man vet aldri.

Ta vare på deg selv og barnet ditt du. Det er ingen andre som er viktigere. Når den lille kommer til verden skal du se at pappaen kommer krypende. Hvem kan vel motstå en liten søt baby.

Lykke til vennen.
klem

må si meg enig i det linka sier..
klarer du å glemme barnefaren og kose det over det underet som er i ferd med å skje, er nok det det beste både for deg og barnet...
etterhvert skal du se både besteforeldre og biologosk far kommer tuslende, og hvis ikke, så er det deres tap!

Back
Topp