x1x~Anni87~
Forumet er livet
Må få ut litt fustrasjon! Sitter her på msn og krangler litt med barne faren..Han ville først att jeg skulle ta abort da jeg ble gravid og var nermest desperat..Så skulle han plutselig stille opp sier han da han er på fest og er brisen..og slik forsetter det. Han obestemmer seg hele tiden. Så var han der att han skulle stille opp for barnet en stund til jeg fikk høre att han hadde sagt noe helt annet til en vennine. Da sa han at det ikke var han som var faren og at jeg hadde vert utro hele tiden.. Sitter som oftes igjen og bare måper når jeg snakker med han.
Så skulle jeg prøve og få ett ordentlig svar nå da på hva han ville..Og da sier han att det er mitt valg!
Jeg sa att vist det er mitt valg så vil jeg ikke att du skal ha noe med barnet og gjøre( medtanke på hvor umoden og stygg han er mot meg) men det er det dessverre ikke. Og da ble han forbanna og sa hadet.. og her sitter jeg igjen og bare måper! [:@] Han er 21 år..Burde han ikke vite bedre da..
Er ikke lenge til lille gutten min kommer nå..Noen som har vært i noe lunde samme situasjon og vet hvordan jeg kan få orden på dette her?
Så skulle jeg prøve og få ett ordentlig svar nå da på hva han ville..Og da sier han att det er mitt valg!
Jeg sa att vist det er mitt valg så vil jeg ikke att du skal ha noe med barnet og gjøre( medtanke på hvor umoden og stygg han er mot meg) men det er det dessverre ikke. Og da ble han forbanna og sa hadet.. og her sitter jeg igjen og bare måper! [:@] Han er 21 år..Burde han ikke vite bedre da..
Er ikke lenge til lille gutten min kommer nå..Noen som har vært i noe lunde samme situasjon og vet hvordan jeg kan få orden på dette her?