ARG!

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
ÅÅÅÅÅÅÅ....eg KLIKK! :angry5

Plages så H***** med matematikken altså! Eg sjønn INGENTENG!
Og det e jo så sei det samme som eg ha hadd før litt over 1 år si på almen påbygging, men eg husk ikje nån teng, og det kjæm heller ikje telbake tell meg når eg prøv å jær oppgava...

Det algebra og ligninge vi ha begynnt med (eller forelesern e kommen på 2.gradsligninge, men eg sjønn kje nån teng) Og eg stræv me de første oppgavan i kompendie....jadda, har jo bære 250 side tell eg ska kan før november e omme... :confused:

Eg får det ikke tell :( og eg bi sååå frustert å lei meg, næstn på gråtn her i kveill! :(

Eg må snakk med forelesarn om han eventuelt kan hjølp meg ekstra, eller om det e nå ainna lurt eg kan jr.

Eg ha lån "matematikk inn med teskje" den e for siste året på ung.skole og første årene på vidregående...men eg sjønn kje så mysje der ifrå heller....

Eg førstår kje ke det e....eg fekk jo 4 på standpunkt før 1 år si....

Ser ikke lyst på det akkurat....føl at eg ikje klar å følg me i timen, og at eg ikje førstår det som skjer....
Føl meg rett å slætt dom...hoff!

Uff, lille vennen:( Du er da ikke dum, må ikke tenke sånn i det hele tatt♥ Er det ikke noen du kan lese sammen med, spm evt kan hjelpe deg? Jeg suger i matte, men det er npk fordi jeg synes det er veldig kjedelig og tørt:eek::oops:

Skjønner deg godt, jeg har heller ikke noen hjerne for matte, eneste som hjalp meg var å regne og regne til det satt sånn noenlunde.

Eg sjønn ikje ke som ha sjedd! Eg va jo go i matte tidligar, eller go å go, eg fekk det no sånn passe tell værtfall :)
Men no så får eg det ikje tell...eg må bære les å les å les, så kansje eg sjønn det etterkvart.

Mamma e go i matematikk, så eg ska fær tell ho i næste uka (når fie e tell pappaen sin) så ska eg få ho tell å forklar meg det hære :)

Eg sjønn ikje ke som ha sjedd! Eg va jo go i matte tidligar, eller go å go, eg fekk det no sånn passe tell værtfall :)
Men no så får eg det ikje tell...eg må bære les å les å les, så kansje eg sjønn det etterkvart.

Mamma e go i matematikk, så eg ska fær tell ho i næste uka (når fie e tell pappaen sin) så ska eg få ho tell å forklar meg det hære :)
Jeg er glad i matte! :) Les og gjør masse oppgaver, få noen til å hjelpe og vær optimistisk!

Hva studerer du? Hvilket nivå er natten du har nå?

Jeg er glad i matte! :) Les og gjør masse oppgaver, få noen til å hjelpe og vær optimistisk!

Hva studerer du? Hvilket nivå er natten du har nå?

Eg lik åg matte...når eg får det tæll :P
Eg går 1 året på økonomi og ledelse, altså bachleor grad.
Og tell no ha eg hatt matte på vidregående, og då fek eg det tæll :)
E nokk det at eg må bære få hode tæll å funger igjen etter 1 år pause fra skola :P

Den matten vi har no heita MA105E og e matematikk før økonomer, eller nå sånt :P

Eg lik åg matte...når eg får det tæll :P
Eg går 1 året på økonomi og ledelse, altså bachleor grad.
Og tell no ha eg hatt matte på vidregående, og då fek eg det tæll :)
E nokk det at eg må bære få hode tæll å funger igjen etter 1 år pause fra skola :P

Den matten vi har no heita MA105E og e matematikk før økonomer, eller nå sånt :P
Er en omstillingsprosess det der før man får hodet i universitetsmodus og forstår det som står i bøkene ;) jeg forsto iallfall ingenting det første halvåret, men så lærte jeg språket de bruker i bøkene ;) :p

Er en omstillingsprosess det der før man får hodet i universitetsmodus og forstår det som står i bøkene ;) jeg forsto iallfall ingenting det første halvåret, men så lærte jeg språket de bruker i bøkene ;) :p

heheh, akkurat det, eg har ikje et halvår på meg :P eksamen e i november...såeh, eg har litt over 3 mnd på meg å ska kan ein heil del...såeh...her må eg stå på førr fult, og eg har filosofi, regnskapsanalyse og IKT i tillegg som åg e eksamen i nov/des :P myyyeee på kort tid :P

Back
Topp