ARG!!

Hege s

Glad i forumet
nå er jeg SUR!! [:@] jeg og vil!!!!

i dag skal jeg lage "fødepizza" som er siste desperate forsøk herfra!!!

og nå er bringebærblad kapslene mine tomme og... får mye minder kynnere uten dem...[8|] 

joa.. dere er kjekke dere!!

men jeg er sååå FEDD up!!

var sikker på at han skulle komme på torsdag, natt til fredag jeg..
og nå føler jeg meg litt tom og maktesløs...........

det var heavy rier i 8 timer, og så bare puff... OVER?!?!?!?!?!?!? [:'(]

Merker ikke noe forskjell med de kapslene jeg[:@]
Drikker bringebærte å, må bare smøre meg med tålmodighet

ORIGINAL: venoka

Merker ikke noe forskjell med de kapslene jeg[:@]

har du kynnere?

hvis du har mye kynnere, så prøv to dager uten kapslene, så ser du om de virker...

Er nok en 1.april baby du bærer på, en liten luring[;)]

X fingrene for at det blir noe action snart![:)]

quote:

ORIGINAL: venoka

Merker ikke noe forskjell med de kapslene jeg

har du kynnere?

hvis du har mye kynnere, så prøv to dager uten kapslene, så ser du om de virker...

Har en del kynnere ja, men mest på natta. De er ganske harde og vonde. Merker ikke at det har blitt mere etter at jeg begynte. Kan hende det er bare meg som ikke merker noe

Huff skjønner du er lei Hege!! Men nå må han jo komme snart da!! plutselig en dag nå snart er det i gang [:D] Kanskje det er som en annen skrev her, at han gjerne vil være et aprilbarn?? [;)]

Forstår godt at du er lei!! det er jeg også..
Trodde også det gjerne var noe på gang for 2 dager siden.. satt med rier fra kl 00.30, til kl 06.00..
Blir gal av å vente.. kjipt når babyen bare tuller med oss.. hehe

Men får håpe det sjer noe snart med deg.. [:)]

Jeg har bare 3 dager til termin jeg, så snakk om utålmodig! Hver dag jeg våkner bare tenker jeg; nehei, skjedde ikke i natt heller, nei... [:(]

Men men, må bare tenke at lille prinsen har det så bra der inne at han ikke helt gidder å komme ut enda [:)], vet jo at jeg vil ha ham i armene mine innen som mest et par uker uansett...

Jeg og vil., prøver å ha sex så ofte jeg klarer,.. det skal jo hjelpe.. mannen blir vertfall fornøyd.., hihi

har vært på laaang tur i dag, men ingenting... har bestillt modning's akupunktur, og jeg var så heldig at hun skulle klemme meg innimellom på mandag allerede... [;)] 

jeg forklarte litt hvordan det sto til... og at jeg var ganske lei... så da skulle hun sette det i sving sa hun.. da er jeg jo 38 uker og 1 dag.... så I HOPE!!!  OG så kommer jo fullmåne... [;)][:)]

Back
Topp