arg

*Bianco*

Forumet er livet
jeg kjøpt noen sølv lys på nille ,skulle aldri ha gjort det.jeg brente de å de brant så fint ja men fy f.. som de sota, det ble helt mørkt i taket .det er et lite stykke fra skjenken til taket også .[:@]

men dumme meg begynnte å vaske taket og skulle jeg aldri ha gjort,bare stiper og skjolder og alt[:'(]

noen som har tips hvordan jeg får det bort eller at det blir bedre?

eller må jeg begynne å male tak?[:'(]er ikke så lenge siden jeg gjorde det[:-]

please hjelp meg da jenter.noen må jo ha tips eller opplevd det samme [&:]

Ingen gode tips herfra dersom det er sånne plater....jeg måtte male[>:]

tror det er best å male for å få det fint..

salmiak og vann?

ORIGINAL: jejagal

salmiak og vann?

fungerer det?
[:)]

ORIGINAL: McMor

Ingen gode tips herfra dersom det er sånne plater....jeg måtte male[>:]

nei ikke plater nei[:)]vet ikke hva det heter jeg.er ihvertfall betongtak eller noe[:)]

Dessverre trur jeg nok at u må male.. så lenge du har vasket skal det mye til for å bli pent ( akkuratt pusset opp gammel leilh og nytt hus) og det blir ikke pent når man beveger seg bortover..

ORIGINAL: *venter87*

Dessverre trur jeg nok at u må male.. så lenge du har vasket skal det mye til for å bli pent ( akkuratt pusset opp gammel leilh og nytt hus) og det blir ikke pent når man beveger seg bortover..

off da må jeg male hele stua[:-]off
hadde håpet på noen hadde noen vidundermiddel jeg da vettu[;)]

Jeg fjernet det med viskelær alt forsvant men siden du har vasket så har det sikkert festet seg litt mere.. lykke til :)

ORIGINAL: lona

Jeg fjernet det med viskelær alt forsvant men siden du har vasket så har det sikkert festet seg litt mere.. lykke til :)

viskelær?går det altså[:D]

Jeg hadde prøvd å vaske med salmiak, vann og kanskje en dæsj klorin.. Verdt et forsøk før man maler vertfall[:)]

Heksesot må som oftest males over. Vi måtte det på jobben iallfall. 

prøver alt før jeg maler [8D]takk for tips[;)]

eneste jeg vet er IKKE VASK!!!!! hvis ikke du vil vaske hele taket da....
det blir kjempestygt.....Blir skikklig synlig forskjell....[&:]

ORIGINAL: lilleiseptember

Jeg hadde prøvd å vaske med salmiak, vann og kanskje en dæsj klorin.. Verdt et forsøk før man maler vertfall[:)]

Man skal aldri blande salmiakk og klorin..

Back
Topp