Arg.. TR i dag. Andre som prøver?:-)

medexa

Forelsket i forumet
Jeg som hadde håpet at det skulle bli en lillebror/søste ganske kjapt, men fen gang ei! Håper virkelig det klaffer neste pp:-) hadde aldri trodd for et år siden fa jeg fikk positiv test at jeg skulle være i gang å prøve igen nå allerede:-)

Noen andre som prøver?:-)

Ikkjehelt enda.. Vet ikkje kor mye d e vits i å prøve når tr ikkje e komt tilbake? :P

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikkje lyst å vente så lenge med prøving då d tok 3 år før spiren satt sist :)

babyjente 27 Juli ♡

Jeg må vente pga noe problemer med magen etter fødselen. Så går på antibiotika. Men håper å begynne på nyåret en gang. Er ganske tett mellom meg og broren min. Og jeg synes det er supert. Håper det blir en positiv test på deg snart.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har lyst å prøve igjen, men sambo vil vente. Så vi har bestemt oss for å la det gå ca 1 år før vi prøver igjen.

Prøver ikke. Har sikra meg med spiral :p
Ønsker deg masse lykke til i neste pp :)

Ja du kan bli gravid uten å ha fått tilbake menstruasjon.
Etter guttungen hadde jeg en halv menstruasjon og ble gravid. Mistet desverre :( 6mnd etterpå var jeg gravid igjen :)
Bare å kjøre på :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Jeg håper også på possitiv test snart :) vi vil vi vil men ser ikke ut som vi får til :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Samboeren vil ha men jeg hadde egentlig bestemt meg for at dette var siste barnet... Jeg vil i alle fall vente til etter bryllup!

Back
Topp