ARG !! TISS i sofaen ;/

me84

Elsker forumet
Vasketips ?
Snuppa tisset ut hele sofaen,den er i en slags ruskinn og det trakk rett ned , HVA skal jeg vaske den med ?

Vurder å bytt sofa da. Det er sikkert ikke siste gangen det kommer noe i den...

Ta av trekket og vaske det hvis mulig?

Ellers prøve Vanish, men spørs om den tar lukta.

Snuffle skrev:
Vurder å bytt sofa da. Det er sikkert ikke siste gangen det kommer noe i den...

saklig !

Vet ikke hvordan det er på sofa jeg, men på madrasser funker det veldig fint og ta på potetmel, det trekker til seg tisset og også lukten. Også la det ligge på til det tørker, for så og børste det bort igjen.

Frk. Tvert I. Mot skrev:
Vet ikke hvordan det er på sofa jeg, men på madrasser funker det veldig fint og ta på potetmel, det trekker til seg tisset og også lukten. Også la det ligge på til det tørker, for så og børste det bort igjen.

Takk, har vasket med vanish,men er bare redd lukten blir sittende, lurte på hvilket vaskemiddel som evt kan ta lukten....?

Jeg personlig hadde sikkert helt vann over jeg da, så mye at det rant gjennom hele greia. Skylt ut tisset :p

Men det er kun om det er en sofa der en ikke kan ta pute for pute, og heller ikke ta av trekket.

Kan og legge til at jeg har vel sære tanker når det gjelder rengjøring :p

Men ja, i vår soffa feks, der er ingen løse puter, og trekket er fast.
Hadde noen av ungene tissa i soffan her så hadde jeg blandet såpevann og helt over tisseplasse, og latt det renne gjennom, deretter pressa godt vekk alt vannet jeg kunne, og tørket så godt jeg kunne :)

Kan ikke forstå at feks potetemel skal kunne trekke OPP tiss som er trekt ned i sofapute. Tisset på overflaten skjønner jeg, men ikke det som har trekt gjennom :p

Back
Topp