Arg! Testeproblemer!

FruD

Forelsket i forumet
Jeg ventet mens for 1-2 dager siden, og den kommer aldri over syklus. Regner derfor med at jeg er gravid, men har tatt strimmeltester fra billige-tester.no. De viser negativ, har tatt noen tester de siste dagene.. Hadde en eneste en clearblue digital med ukeviser, tok den imorges, og selvfølgelig forble displayet blankt! Jeg bor temmelig øde, er en time til neste apotek. Jeg er på jobb hver dag, så har ikke mulighet til å kjøpe ny cb test.
Har bestilt en cb fra billige-tester nå, men vet noen hvor lang tid det kan ta før pakken kommer i posten?

Er så lei av dette nå, vil vite om jeg er gravid eller ikke! Har små symptomer, føles som om mensen kommer hvert øyeblikk, det har jeg følt noen dager nå..

Det tar bare noen få dager før testen kommer i posten:)
Håper du er gravid da:)
Noen prdoduserer hcg veldi sent, og tester ikke positiv før mannge dager over ikm:) Så satser på du er en av dem:)

Satser jeg også på, har et barn fra før. Den gangen testet jeg positiv i uke 3+2, kanskje det er annet kjønn denne gangen.. Håper virkelig!!

Har noen erfaring med at de billge strimmeltestene er mindre følsomme?

Jeg brukte også strimmeltester, de viste supersvak strek til meg den dagen jeg skulle hatt mensen. Men den var så svak at jeg ikke stolte på den. Tre dager senere fikk jeg en svak strek på strimmeltesten og cb digital viste gravid 2-3 uker. Så de er ganske mye mindre følsomme de strimmeltestene - ihverfall til meg!
Håper du får testen i posten på mandag da, fikk testene på tirsdag da jeg bestilte på søndagskveld! Lykke til med testinga!!

Jeg har erfaring med at billigtestene viser positivt 3 dager før de digitale clearblue, så jeg stoler på billigtestene..

Det skal ta 1-2 dager å få de i posten, men om du bestilte de på fredag, så kommer de nok ikke før på mandag eller tirsdag. Siden sending rett før helgen kan føre til 1 ekstra dag å vente.

Krysser fingrene ;)

Masala skrev:
Det tar bare noen få dager før testen kommer i posten:)
Håper du er gravid da:)
Noen prdoduserer hcg veldi sent, og tester ikke positiv før mannge dager over ikm:) Så satser på du er en av dem:)

signerer =)

FruD skrev:
Har noen erfaring med at de billge strimmeltestene er mindre følsomme?

Jeg har hørt at de billige strimmeltestene ofte oppdager hcg i urinen før blant annet digitale tester:) Så billigstrimmel e bra tester det:)

Da skal jeg ta en billigstrimmel i morgen tidlig igjen. Bestilte cb digital i dag, har fått mail om at ordren allerede er sendt, så satser på at pakken er her om et par dager

Back
Topp