arg og super arg

tingeling88

Elsker forumet
åååå klikker snart for meg, sovet jo veldig drålig om nettne no, og pleier da å sove litt utpå dagen til 1-2, men i dag på en SØNDAG gikk ikke det pag de j..... dritt naboene. vi bor i blokk ( e 4etg her) og de over oss må selvfølgelig hamre, sage og bruke skrumaskin på en søndag, når det ikke elov å jobbe!!!!![:@][:@][:@][:@] og det e ikke første gang, har så lyst å gå opp og stappe den hameren en viss plass der solen aldri skinner!!!!
akkurat som de går inn for å plage oss andre, de bråker, står ved døren ut å røyker, og flytter deg ikke om folk skal forbi, veldig koslig å gå gjennom en eim av røykelukt![:@][:'(][:'(]
gleder meg sååånn til vi skal flytte vekk herfra.

ble litt lang men må bare få det ut et sted før det står i avisen at en gravid dame har banket livskiten utav en eldre nabo[8D] o eg e ikke en voldelig person[:)]

hehe, er nok bedre å få ut aggresjonen her ja, enn at det kommer i lokalavisa dagen etter[;)]

det hørtes ikke mye kjekt ut[:@]kjenner jeg blir forbanna på dine vegne...

kan dere ikke klage på naboen??at dere går sammen om en felles klage??

høres jo ikke ut som de er de som følger husreglene mest opp...

Å! Så irriterende! Da hadde jeg også blitt sur!.. Du får ta igjen[;)]

jo de har fått klaer før, men de dritter jo i det.
e sant e mye bedre å klage her, med så søte og snille april jenter en at det kommer i lokal avisen[:)]
men får bare gi beskjed til styre og tenke at snart e vi vekke herfra[:)]

Høres kjipt ut! Har selv bodd i blokk, og bor nå i rekkehus så forstår deg så sinnsykt godt [&o] Om det er borettslag kan du jo bare sende klager helt til de blir kasta ut. Får de nok klager blir det tvangssalg av leiligheten deres. Vet ikke hvor mange klager dette er snakk om, men bare å starte klagingen så kanskje de ikke tør annet en å skjerpe seg!

Litt dumt spm kanskje: men kan man ikke skru og banke på veggene på søndager? Det gjøre vi[8|] Er jo bare lørdager og søndager vi har mulighet...
Jaja....heldigvis har vi ikke fått noen klager:)
Håper du får sove litt på dagen idag

Syns det med røykinga var verst jeg, da hadde jeg kommentert noe tilslutt, for det er ikke spesielt fint gjort[:'(]
Skjønner at du blir irritert om noen banker og styrer hele dagen, men er det ikke lov? Du får bare slenge på en rockecd og ta hevn[;)]

Back
Topp