tingeling88
Elsker forumet
åååå klikker snart for meg, sovet jo veldig drålig om nettne no, og pleier da å sove litt utpå dagen til 1-2, men i dag på en SØNDAG gikk ikke det pag de j..... dritt naboene. vi bor i blokk ( e 4etg her) og de over oss må selvfølgelig hamre, sage og bruke skrumaskin på en søndag, når det ikke elov å jobbe!!!!![:@][:@][:@][:@] og det e ikke første gang, har så lyst å gå opp og stappe den hameren en viss plass der solen aldri skinner!!!!
akkurat som de går inn for å plage oss andre, de bråker, står ved døren ut å røyker, og flytter deg ikke om folk skal forbi, veldig koslig å gå gjennom en eim av røykelukt![:@][:'(][:'(]
gleder meg sååånn til vi skal flytte vekk herfra.
ble litt lang men må bare få det ut et sted før det står i avisen at en gravid dame har banket livskiten utav en eldre nabo[8D] o eg e ikke en voldelig person[:)]
akkurat som de går inn for å plage oss andre, de bråker, står ved døren ut å røyker, og flytter deg ikke om folk skal forbi, veldig koslig å gå gjennom en eim av røykelukt![:@][:'(][:'(]
gleder meg sååånn til vi skal flytte vekk herfra.
ble litt lang men må bare få det ut et sted før det står i avisen at en gravid dame har banket livskiten utav en eldre nabo[8D] o eg e ikke en voldelig person[:)]