ARG! *lang*

Klesklypa

Gift med forumet
Må bare få ut litt frustrasjon..

Eg var innom jobben idag for å vise bort veslejenta.
På vaktrommet satt ei av helgevikarene, ei dame i slutten av 50 åra som eg er på hils med, eg veit ka ho heiter og at ho jobber der i helgene, og eg har alltid synest ho er en person som tar ganske stor plass, men det er jo en kjemi ting... Men ellers har vi ingen kontakt og eg kjenner ho ikkje.

Men, med det samme eg gikk inn døra, med vesla i bilsete, kom ho bort til meg og tok bilsete ut av hendene mine.. blei helt paff eg.. så gikk ho bort i en krok på vaktrommet og satt setet foran seg inn i kroken så verken eg eller de andre kunne se babyen.
Ho begynte å kle av ho og tok ho opp og satt å styra med ho leenge..
Vesla såg ikkje ut til å bry seg da!
Men eg blei skikkelig stressa.. sa det til ho også eg da, at vesla bare er 4 uker og prøvde å si det litt morsomt at eg likte best å holde å ho sjølv..
Men ho tok ikkje det hintet. Sa bare "No må du ta å slappe av litt, ho har godt av å vere borte fra deg litt"

Så snakka eg med ei av de andre kollegaene som også er ei god vennine. Vi snakka om at ho bare måtte komme innom på besøk en dag.
Da sa ho helgevikaren "eg og vil gjerne komme innom en dag!". Siden eg ikkje kjenner ho, blei eg litt paff og sa bare "Jaja, det kan du sikkert.." Då sa ho "Flott, da kommer eg innom en kveld eg da, for eg vil stelle ho og bade ho sont også!"

Det er vertfall HELT UAKTUELT![:'(]

er det eg som er vanskelig?? eller er dette litt invaderende oppførsel??

oj... det var en litt merkelig oppførsel ja, siden du ikke kjenner henne så godt [&:]
kan jo ikke bare regne med at hu ska få bade ho osv!! ikke engang vennene mine sier sånt! [&:]
nei, d der hadde vært uaktuelt her i huset, du får prøve å sette henne litt på plass...på en pen måte da! [:)]

whatta whatta?? herreguuuuuud.. makan til frekk dame, ikke nok med at hun stikker av med babyen din men så inviterer hun seg hjem til deg for å ta kvelds stelle [:-][:-][:-] nei her må du bare si fra.. hadde blitt helt paff jeg også jah..
hadde forstått det om det var ei av dine beste venninner liksom men hallooooo.. nei nå blei jeg satt ut her [:D]

Herregud, er hun en stor dundre og heter Magda i tillegg? Skjønner godt at du ble paff, ja [:-][:-][:-]

ORIGINAL: lille snegle

Herregud, er hun en stor dundre og heter Magda i tillegg? Skjønner godt at du ble paff, ja [:-][:-][:-]

DAGENS kommentar [:D][:D][:D] haha.. drit bra [:D][:D][:D]

Helt ærlig høres hun litt tilbakestående ut... [:-]

Sosiale antenner er det iallfall dårlig med.

Herregud, noe så frekt![&:]

Den forrige naboen vår var helt spinnvill etter Tobias. Vi nekta ho å få sjå han, og da gikk greit, men ho va titt og ofte på døra. En mårra sambo sku på jobb så sto ho helt inntil døra vår, så han skvatt skikkelig. Han va snar me å få ho med seg ned t hennes leilighet, samt låse døra vår.
Nu har vi fløtta inn i ny leilighet, og her verken ser eller hør e nåkka t naboan[:D] Jo hælsa på den ene i går. Møtte han ved utgangsdøra.

Herlige fred... Er det mulig. Skikkelig ekkel episode det der.. En kan jo ikke annet enn å føle seg innvadert av sånne personer! Hun høres jo litt ustabil ut - de sosiale antennene er visstnok litt ute av posisjon!!

Haha! Jeg må forresten fortelle om en opplevelse jeg hadde med en litt ustabil person hinn dagen. Jeg jobber i psykiatrien og skulle dit for å hilse på kollegaer og vise frem nurket. Da jeg skulle avgårde igjen kom en psykiatrisk bruker, en kvinne som forøvrig er veldig søt og snill, men har en virkelighets oppfatning litt utenom det vanlige.. Så prater vi litt om småen, og jeg sa at han sover stort sett, og skriker bare litt når han har magetrøbbel. Da kunne hun fortelle at da barna hennes var små så lot hun de sove stort sett hele dagen, for når barn sover hele dagen da får de igjen for det etter de fyller 40 år ved at de har mer energi! Hahahah!!! Jeg kunne jo ikke annet enn å flire! Hvorfor akkuratt 40 liksom?! *FNIS*[:D]

Herreguuuuud, selvfølgelig ble du paff!!!!! Hun kan jo ikke være stabil den dama, hold jaffall ungen laaaangt unna henne....

Her skal også alle løfte, styre og bære på Ronja. Spesielt når hun sover[:@] Men det er i det minste nær familie... Så det går bra[:)]

Hun er jo ikke riktig navla. Jeg hadde tent på alle plugger. Må si fra hvor skapet skal stå hen.

ORIGINAL: t0mmelise

whatta whatta?? herreguuuuuud.. makan til frekk dame, ikke nok med at hun stikker av med babyen din men så inviterer hun seg hjem til deg for å ta kvelds stelle [:-][:-][:-] nei her må du bare si fra.. hadde blitt helt paff jeg også jah..
hadde forstått det om det var ei av dine beste venninner liksom men hallooooo.. nei nå blei jeg satt ut her [:D]

signere denna 

Back
Topp