Arg... det skjer alltid med meg!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hver dag i uker har jeg løpt til postkassen i håp om å finne den sværtså etterlengtede innkallingen til OUL. Er 15 uker i morgen og var hos legen i starten av desember. I dag tok jeg telefonen fatt og ringte SIV for å høre om noe var borte i posten. Nei dehadde ikke motatt noen henvisning fra legen om UL der. Sa da ringte jeg legen min, hun varpå ferie denne uken, og sekeretæren kunne ikke finne noen meling om at henvisningen var sendt.... ARG!

hun skulle gi beskjed til legen min når hun kommer neste uke! Tipper det blir UL på meg i uke 20! Åhhh jeg som har gledet meg såååå!

Tar en pause fra postkasse jakten et par uker jeg......

Huff så kjedelig da :(
Får håpe du får time raskt likevel da.
Da legen min sendte henvisning til tidlig ul, tok det ikke lang tid før jeg fikk time.
Så om legen nå sender den så kan det jo hende de har ledig time til deg i uke 17-18.
Håper du får raskt time jeg da ;)

takk! trengte den positive tilbakemeldingen!

Å nei, så kjedelig. Håper det ordner seg likevel.

Håper di finner en time raskt til deg. Jeg kunne ikke ha den timen jeg fikk pga reise. Va så sikker på å måtte jente så mye lenger. Men så fikk jeg 10dager før den opprineligge timen:-) håper du også er heldig:-)

Sent from my ST18i using BV Forum

Kan du ikje få jordmoren din til å henvise deg?

Håper du får time raskt :-)

Æsj så kjedelig. Min lege sendte inn henvisning til Drammen forje uke, og jeg fikk time i posten i dag!

Er så kjedelig når ting ikke går som det skal. Og det er jo typisk for helsevesenet også da :s

Krysser fingrene for at de finner en time til deg før uke 20! Det ordner seg helt sikkert:)

Så kjedelig :( Håper de finner en time tidligere til deg! :)

Back
Topp