Arg! At folk aldri lærer

Eiramjenta

Forelsket i forumet
Vi var på MC Donalds i dag. Der var det en mor som satt og drakk kaffi med en liten baby (tipper 2-3måneder) på fanget. Hun har nettopp fått kaffien og koppen velter etter at hun har tatt et par slurker.... Heldigvis klarer moren å vri babyen unna så kaffien treffer henne og ikke babyen.

HVORDAN ER DET MULIG Å IKKE HA FÅTT MED SEG FARENE MED Å DRIKKE VARM KAFFI MED BARN PÅ FANGET?????????

Det har jo vært masse oppslag i nyhetene om alle babyene som får alvorlig brannskader på den måten hvert år. Håper virkelig denne moren har tatt lærdom!!!!!

uff.. er nok en mor som føler seg helt forferdelig nå. Håper dette var ett engangstilfelle og at hun lærte noe. Vet ikke hvor mange krangler jeg har hatt med både samboer og annen familie om at skal de drikke kaffe/te eller annen varm drikke får de IKKE holde barna på fanget. Har fått mange himlende øyne og kommentarer om at jeg er overhysterisk, men det får bare være. det er så fort gjort, og det kan skje den beste. Er jo ingen som gjør det med vilje og de som har opplevd det trudde sikkert det ikke skulle skje dem.

men du, hva gjorde du på McDonalds?? Barnet ditt er jo ikek fylt 1 år engang! 

2x 24November skrev:

Jeg har ei jente på 6 år som hadde lyst å gå på Mc Donald

Minste jenta fikk NAN

(og litt pommes frites, Hysj )

Men kjempebra at det gjekk bra!!

Kaffe  kjem ofte på heilt "feil" delar av  kroppen. Armar, skritt og mage, ansikt osv.. Kjem annpå kor store dei er, og situasjonen. Og så er det nok væske til å dekke store områder :(

At folk aldri kan lære at det de serverer på McDonalds er søppel og ikke barnemat.

Nedsig skrev:
At folk aldri kan lære at det de serverer på McDonalds er søppel og ikke barnemat.

Ha, ha denne kommentaren har jeg ventet på . Det må da være lov å kose seg en gang i blant. Vi er på MC Donalds 5-7 ganger pr år. Det tror jeg neppe barna tar skade av

sorciere_ skrev:
Men kjempebra at det gjekk bra!!

Kaffe  kjem ofte på heilt "feil" delar av  kroppen. Armar, skritt og mage, ansikt osv.. Kjem annpå kor store dei er, og situasjonen. Og så er det nok væske til å dekke store områder :(

Ja, det er utrolig hvor mye væsken fra kaffe/varm drikke gjør av seg når den søles utover. Hele gulvet og halve mammaen var full av kaffe. Tror heldigvis at moren ble mest truffet på klærne og ikke direkte på huden

2flottejenter skrev:

2x 24November skrev:

Minste jenta fikk NAN

NAN??   Ikke pupp?? Og det TØR du å si høyt :-O

2flottejenter skrev:

Nedsig skrev:

Ha, ha denne kommentaren har jeg ventet på . Det må da være lov å kose seg en gang i blant. Vi er på MC Donalds 5-7 ganger pr år. Det tror jeg neppe barna tar skade av

Så når dere skal feire skikkelig og virkelig kose dere så reiser dere på søppelfyllinga?

|Frosken| skrev:

2flottejenter skrev:

2x 24November skrev:

Minste jenta fikk NAN

NAN??   Ikke pupp?? Og det TØR du å si høyt :-O

Jepp, det tørr jeg tenk!

Skal jeg si deg noe mye værre? Jeg hadde masse melk selv. Men ble anbefalt av jordmødrene på sykehuset å ikke amme.

Nedsig skrev:

2flottejenter skrev:

Nedsig skrev:

Så når dere skal feire skikkelig og virkelig kose dere så reiser dere på søppelfyllinga?

Ja, har du ikke hørt om resirkulering?

jada, så var det ikke ditt problem da.

Stressa mor glemmer mye..

Håper noen pirker på deg neste gang du er håpløs!!

Back
Topp