arg! ang barnehagen

snob

Glad i forumet
Dina har igjen tatt av stovlene i barnehagen aa gjemt de!

AA saa blir jeg saa lei av de voksne naar de ikke en gang kan beklage at de ikke finner de. Bare skylder det paa henne. Hun er 2 et halvt aa vet ikke bedre. aa ikke hadde de lett mer etter igard naar vi gikk. Har kjopt nye stovler igjen idag. AA hvis de forsvinner saa skal de faa kjope nye. Naar jeg sa det i det gamle barnehagen dukka stovlene opp naar jeg hentet henne.

Jeg vet at det ikke er deres feil men det er da ikke min heller aa naar hun gaar i barnehage saa kan ikke jeg folge etter henne aa finne de.

noen andre som gjor detta?

opp

Ansatte i barnehage må lete etter ting overalt hele tiden. Det er ikke alt som er så lett å finne. De dukker nok opp igjen, hvis ingen har tatt de med seg hjem.

Bare de er merket med navn så dukker de nok opp igjen skal du se..

Men skjønner du blir irritert..Det hadde jeg oxo blitt.

off ja fant nettopp en genser, strompebukse,og tannkosten i kjokkenet hennes[:D]

ORIGINAL: elber13

Ansatte i barnehage må lete etter ting overalt hele tiden. Det er ikke alt som er så lett å finne. De dukker nok opp igjen, hvis ingen har tatt de med seg hjem.

Signerer. Kusinen her gravde ned skoene sine i barnehagen. Pappaen dro dit på kvelden og spadde i sanden og fant dem :-) Men de hadde gravd ganske dypt. Det er ikke alltid så lett å få med seg når noe skjer, hvis det ser ut som de sitter fint å leker rolig så prioriteres kanskje noen kranglefanter?

Det er jo tydeligvis noe hun har funnet ut at er morsomt, så dere burde kanskje prøve å ta en liten snakk med henne om at det er veldig dumt å grave ned skoene sine :)

jeg jobber selv i barnehage, og jeg vet at det må være veldig frustrerende når ting blir borte i barnehagen, men som regel dukker de opp igjen. Hver fredag dukker det opp litt av hvert hos oss, for da må nemlig foreldrene ta med seg det meste som ligger i hyllene for at de skal bli vaska skikkelig i helga. Men det er heller ikke få ganger at andre foreldre har tatt med seg ting hjem, og det er hvertfall ikke alltid at alle ting blir merket!

Men det er ikke lett å holde styr på alt, men det er jo og klart at ting ikke skal bli borte gang etter gang... det er jo ikke akkurat gratis å kjøpe nytt utstyr hele tiden heller...

Back
Topp