arendalsjenter

MinaFina

Elsker forumet
jeg og snuppa skal en uke til arendal fra 8 mai til 15 mai, og vi har veldig lyst å treffe dere bv arendalsjenter[:)]
har dere lyst på en kafe-tur eller noe slikt en dag?

Eg er med, men eg har begynt å jobbe i mai da. Men har fri fredager (babysvømming kl 14 da) og så er eg ferdig rundt tre mand, tirsd og torsd hvis det er aktuelt med ettermiddagstreff[;)]

det høres bra ut[:)] kan jo se om det er flere som vil være med og hvordan det passer for de, vi har ikke noen konkrete planer enda så tror det meste går bra for oss[:D]

Hmm... er på kreta frem til 14e hvis vi får lov å fly, ellers er jeg gjerne med [:D]

æsj da.... vi reiser hjem kl 8 på morran på lørdag, så kan bli litt vanskelig..

Jeg er inen Arendalsjente, men hvis jeg får bli med så blir jeg kanskje med. Er Grimstadjente![:)] Min mann er ferdig med perm og begynner å joibbe 10.Mai så da skal jeg være hjemme med gullet igjen! Men jobber hver fredag siden mannen har fri da ;)

såklart får du være med[:)] jo flere jo bedre[:D]

opp med seg[:D]

ja jeg vil [:D] men jeg jobber hver dag [&o] begynner kl 12 på tirs og tor ellers slutter jeg kl 16 (kan kanskje dra kl15 om liv09 kan møte da)

så koslig[:D] ser ut som at det blir ettermiddag dag[:)]

opp igjen [:)]

så flott[:D]

opp igjen[:D]

hehe, tror ikke det er flere [:D] er bare jeg, liv09, xwp, sunshine og 1stegangsjulimamma som pleie rå treffes. tidelibim av og til men hun er som regel veldig optatt. tror bare vi må velge en dato og klokkeslet også sender vi en sms til de som ikke har fått det med seg her inne

åja, hihi[:)]
hvilken dag vil dere ta det da? jeg kan når som helst alle dagene bortsett fra torsdagen[:)]

Vet ikke om det har blitt satt non planer... Men hvis det er ettermiddag vi skal treffes, så må jeg komme uten Odin. For han legger seg 18-18.30. Ellers er jeg åpen for det meste... 

jeg blir og gjerne med, men har besøk 12 og 13 så da kan jeg ikke, men ellers foreløpig ingen planer den uken;)

kan vi ikke ta det på mandagen da? i 3-halv 4 tiden eller noe slikt? [:)]

Når jeg tenker etter, så kan vi gjerne møtes etter lønningsdag? (12.) :P 

Back
Topp