Arendal sykehus, tidlig ultralyd

Lo86

Flørter med forumet
Noen som vet om man kan ha med partner på tidlig ultralyd på Arendal sykehus nå? Mtp covid..

Har fått tilbud om tidlig ultralyd og NIPT-test fordi jeg er over 35 år, vil gjerne ha med mannen da jeg er veldig nervøs for om noe er galt...

Troe bare de kan være med på ordinær ul, både i Kristiansand, Flekkefjord og Arendal. Ikke tatt nipt, men både tul og oppfølgings ultralyder har jeg gått på alene.

Noen som vet om man kan ha med partner på tidlig ultralyd på Arendal sykehus nå? Mtp covid..

Har fått tilbud om tidlig ultralyd og NIPT-test fordi jeg er over 35 år, vil gjerne ha med mannen da jeg er veldig nervøs for om noe er galt...
Måttet gå på TUL alene(dette var ikke på sykehuset da)

Nå hører jeg til Kristiansand, men det er jo basic samme shappa. :hilarious:
Her slipper ikke partner inn på gyn poliklinikk. Hverken TUL eller OUL. Jeg spurte sist jeg var der for 2 uker siden og det var fordi de også har kreftpasienter innom der. Men de håpte det åpna opp utover våren.
Det stod i brevet til TUL at kun de under 18 år får ha med følge. Ring og spør om du er usikker..
Er enig i at det er utrolig kjipt og skummelt å gå alene dit!

Troe bare de kan være med på ordinær ul, både i Kristiansand, Flekkefjord og Arendal. Ikke tatt nipt, men både tul og oppfølgings ultralyder har jeg gått på alene.
Måttet gå på TUL alene(dette var ikke på sykehuset da)
Nå hører jeg til Kristiansand, men det er jo basic samme shappa. :hilarious:
Her slipper ikke partner inn på gyn poliklinikk. Hverken TUL eller OUL. Jeg spurte sist jeg var der for 2 uker siden og det var fordi de også har kreftpasienter innom der. Men de håpte det åpna opp utover våren.
Det stod i brevet til TUL at kun de under 18 år får ha med følge. Ring og spør om du er usikker..
Er enig i at det er utrolig kjipt og skummelt å gå alene dit!

Takk for svar :) Tror jeg tar en tlf og hører med dem, er noen ting som gjør at jeg er veldig usikker på om dette svangerskapet kommer til å gå bra. Skjønner at de må være forsiktige i disse tider, men føles veldig skummelt ut å dra alene.

Jeg har fått innkalling til tul og nipt test i Arendal. Sto i brevet at jeg kunne ha med ledsager :Heartred

Ville ringt opp og spurt - for er jammen usikker på om det er gynekologisk avd eller barselavd som gjennomfører TUL i Arendal. Vil tro de forskjellige avdelingene har forskjellig reglement.

Jeg har fått innkalling til tul og nipt test i Arendal. Sto i brevet at jeg kunne ha med ledsager :Heartred

Gjorde det? I mitt brev sto det bare at alle under 18 år kan ha med ledsager til sykehuset, så virket som det bare var generelt for hele sykehuset..

Gjorde det? I mitt brev sto det bare at alle under 18 år kan ha med ledsager til sykehuset, så virket som det bare var generelt for hele sykehuset..

merkelig at det ikke står likt i alle brevene om det temaet

Vedlegg

• 0A0A8A14-6CC5-480C-A022-B2186748BD4A.jpeg
    0A0A8A14-6CC5-480C-A022-B2186748BD4A.jpeg
    557 KB · Visninger: 17
Jøss, så rart. Men jeg fikk brevet en ukes tid før deg, så kanskje de har endret reglene etter jeg fikk mitt. Ble mye mer positiv her nå, takk for at du svarte meg :)
Jeg fikk også mitt for en god stund siden, og det stod det samme i det. Så sikkert derfor. Da er det jo håp :hilarious:

Back
Topp