arbeidsplan etter utgått sykemelding

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Er det noen her som har en mening om hva arbeidsgiver skal sette opp av arbeid etter sykemeldingsperioden er utgått?
Jeg er sykemeldt 80%, men sykemeldingen går ut 28.12 Etter dette er jeg ikke satt opp på noe arbeid(alle andre er det). Jeg har da gått ut ifra at jeg har fri da(29-31 des). Det er mindre behov for bemanning på jobb, og jeg har informert om at jeg er bortreist så tok det som en selvfølge. Nå mener sjefen at han ikke har satt meg opp da han ikke vet om jeg forlenger sykemeldingen. Han må da sette meg opp til vanlige arbeidstider(som om jeg var 100% friskmeldt) om han mener jeg skal jobbe? Han kan vel ikke la de vaktene være blanke og så slenge inn på kort varsel at jeg skal jobbe?

Håper noen har noen svar ;)

han skal sette deg opp på jobb i god tid før selv om man ikke vet hvor lenge du blir sykemeldt.. dette er pga du skal ha mulighet for å planlegge din arbeidssituasjon ETTER endt sykemelding. men hadde nesten bedt om å få forlenget sykemeldingen til etter nyttår sånn egentlig.

han skal sette deg opp på jobb i god tid før selv om man ikke vet hvor lenge du blir sykemeldt.. dette er pga du skal ha mulighet for å planlegge din arbeidssituasjon ETTER endt sykemelding. men hadde nesten bedt om å få forlenget sykemeldingen til etter nyttår sånn egentlig.
Jeg har fått forlenget sykemeldingen nå;)

Back
Topp