Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det hørtes voldsomt mye ut, men det er bare meg da. Og 16-åringer er forskjellige, hva synes hun selv er greit? Hvor mye tid har hun? Jeg tenker f.eks. at en tenåring som bruker lang tid på lekser, eller burde oppmuntres til å bruke mer tid på lekser, bør ha færre oppgaver enn en tenåring som lett får unna lekser i en fei. Mens en tenåring som konstant maser om mer penger godt kan få ekstra oppgaver i bytte mot mer lommepenger. Spørs på totalsituasjonen, og så ville jeg ikke plutselig snudd opp ned på ting om ikke hele familien var enige. 16-åringer kan absolutt gjøre en del, men jeg ville lirket det gradvis på plass om hun ikke var gira selv.Så det er innafor med minst en oppgave om dagen? her har hun på 16 alltid sluppet unna (før hun flyttet hit) så vi må begynne i det små, som
mandag- ta ut søpla
Tirsdag- ta ut av oppvaskmaskin. Støvsuge huset.
Onsdag- lage middag
Torsdag- ta ut av oppvaskmaskinen. Støvsuge huset
Fredag- vaske eget rom.
Iløpet av uken skal også følgende gjøres: holde soverommet ryddig, vaske bad og gang.
(Dette er bare et eksempel )
Er dette mye?
Høres litt mye ut. Jeg tenker det er viktigere med lekser å der stilles det vel høyere krav nåSå det er innafor med minst en oppgave om dagen? her har hun på 16 alltid sluppet unna (før hun flyttet hit) så vi må begynne i det små, som
mandag- ta ut søpla
Tirsdag- ta ut av oppvaskmaskin. Støvsuge huset.
Onsdag- lage middag
Torsdag- ta ut av oppvaskmaskinen. Støvsuge huset
Fredag- vaske eget rom.
Iløpet av uken skal også følgende gjøres: holde soverommet ryddig, vaske bad og gang.
(Dette er bare et eksempel )
Er dette mye?