Arbeidslyst kom treng deg på...

lillefoxen

Glad i forumet
Her skal du motstand finne...

Grrr, nå er det en dag igjen i den gamle leiligheten.
Vi har stort sett pakket ned alt, og vaskingen er over halvveis ferdig.
Men siden jeg vet d vare er en dag igjen så har jeg helt mistet alt som er av motivasjon.
I tillegg har jeg vondt i hodet og er helt slapp. Vet det er psykisk, men still. Huff.

ORKER IKKE. Hehe.

Liten sytetråd.

Off vet kordan det, håbe du får arbeids lysten tebage igjen[:)]

Hardt å flytte når man er gravid! Kjenner det så godt igjen... Og den siste dagen er bare blæh, alt det smådillet som skal unnagjøres!

Forresten, PMboksen din er full[;)]

hehe, ja det ser jeg rundt meg nå. er fullt i leker og dritt såm ligger strødd rundt meg her.

men har iallefall fått vasket kjøleskapet i dag da, og mikroen og ovnen. og noe støv tørking. så da er d snart bare siste rotet igjen og gulvene. selv om d er mer enn nok. haha.

skal gå inn å slette med en gang ;-) hvorfor kan ikke babyverden si ifra når den er full :-P

da var d gooood plass til pm :-)

så har jeg endelig forstått at d bare er plass til 100 pm´r. hehe.

Jeg har vasket rommet til snuppa i dag jeg, sortert ut leker som strengt talt snart passer bedre for Lille Frø enn henne, og tatt en grundig støvtørkingsrunde. Fornøyd med egen innsats[:D]

Storesøster kommer på besøk om en uke, hun har støv på hjernen, så jeg legger meg litt ekstra i tøylene denne uka[;)]

ORIGINAL: Kidada

Kjenner til den jah..

Og når det nærmer seg slutten så er alt så tiltak, og man vet liksom ikke helt i hvilken ende man skal begynne for å få tatt det siste..

Men synes du har fått gjort endel i dag da[;)]

Lykke til med flyttinga [;)]

Da vi flyttet for et år siden, begynte jeg i goood tid med å sortere osv, for da er det jo så mye enklere når man kommer til sin nye bolig, men de siste par ukene bare kastet jeg ting vilkårlig opp i kasser og søppelbøtte[8D]

Jaaaa, har den samme følelsen!

Gud, så mange ganger jeg har cursa alle unyttige små filleting som skaper kaos i systemene mine (eller altså, mine forsøk på å lage systemer...)[&:]

Back
Topp