Arbeidslyst kom treng deg på...

Pinnsvintrine

Andre møte med forumet
.. her skal du motstand finne...
Går på skole ved siden av 100 % stilling på sykehuset, var motivert og greier, men idet jeg ble gravid så mistet jeg liksom gnisten for alt annet enn hus, hjem og familie. Skal levere en oppgave om to uker og klarer ikke å få nøsta hodet sammen og skrevet noe, sitter bare og surfer og diller isteden. Gleder meg veldig til å bli ferdig med skolen så jeg kan være "gravid på heltid"....

Hei:)
Du er ikke den eneste, om det er noen trøst... Jeg går også på skole, og skal fortsette med det i 2 år. I tillegg har jeg nå 3 forskjellige jobber ved siden av (Jobber mandag til torsdag på ettermiddagene)... Har i det siste hatt det som du beskriver... Har ikke tenkt på annet enn familie og spiren i magen[8|] har også oppgave jeg må levere... Skal prøve å skrive den i påska. Vi får vel bare ta oss sammen [:)]... Lykke til med skole, jobb og familien! 

Wow så mye dere har å gjøre!
Jeg er hjemmeværende og er helt utslitt om dagene. Har bare lyst til å sove, sove og sove. Teller timer og minutter til mannen min kommer hjem fra jobb.
Jeg hadde ikke hatt sjans til å jobbe ved siden av å ha poden hele dagen.
Føler meg helt pyton om dagene, stadig dårlig samvittighet fordi jeg ikke har mer overskudd til å leke med poden og husarbeid... vel, det flyter her hjemme. Heldigivs er mannen min verdens beste! Han gjør alt han kan for å ta unna litt her hjemme når han kommer fra jobb.

Skjønner godt at dere sliter med skolearbeid. Lykke til i hvertfall. Jeg beundrer dere!

Back
Topp