Arbeidslyst! Kom å ta meg!

FrøkenPanda

Forelsket i forumet
åå..
jeg bestemte meg på jobb i dag at skulle være flink å gjøre rent i dag siden gubben er borte.. og jeg liker best å gjøre rent når når han ikke er her å blander seg.. hihi..
MEN nå har arbeidslysten dabbet av..Kom hjem fra jobb 18.30 og akkurat ferdig med å spise litt middag... så nå var det på tide å gjøre rent.. men...

Hjelp meg igang...,trenger det!! så jeg slipper å bruke fredagskvelden på dette sånn jeg pleier...

åååå...ønsker meg hushjelp...

Vil ha hushjelp jeg også.... Så hvis noen har tips til arbeidslyst: Del dem villig ut til oss latsabbene[:D]

For meg hjelper det å gå en tur ut. Trekk litt friskluft, så føler en seg kvikkere, og da blir arbeidslysta mye bedre.
Trenger ikke være noe lang tur. 5 min holder for meg [:)]
Og tanken på at det er veldig godt å sette seg ned etterpå, når alt er rent. Og at en slipper å gjøre det på fredagskvelden, slik at da blir kvelden forbeholdt kos [:D][:D]

nå skal meg å søstra mi ta oss noen glass med rødvin, å koooose oss[:D]hihihiii
så blir ikke no husarbeiid her[8D]hehehe
ja, tenkte jeg bare skulle informere[:-] hø hø

2. etasje er nå ryddet og jeg har tørka støv... nå er jeg egentlig i gang med rydding nede... men det går ikke akkurat veldig fort.. hihi...
Et glass vin hørtes bedre ut ;)

Hehe må tru eg ser du e pålogga!!!E du ferdig no lissom [8D]

Mitt besta tips e å stenge data, tv og sette på god party musikk!

Eg helde egentli på sjøl, har jobba i huset i heila dag, gjort ferdig loftet!! No før eg legge meg så skal eg tørke støv nede og legge sammen kler, då e da klart te støvsuging og gulvvask i mårro [:D]

Back
Topp