Arbeidsledig??

Prøver på nr 3 <3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Septemberlykke 2016
Andre enn meg som går arbeidsledig i disse tider?? Dagene går jo bare såååå seint!!! :(
Jeg har prøvd å fått meg jobb siden permisjonen min med 2.mann gikk ut i februar i fjor, men har ikke fått noe napp enda. Dette er litt av grunnen til at jeg også er gravid nå, for vi hadde tenkt å vente til våren nå i 2016, men fant ut at når jeg allikevel går hjemme uten jobb, kunne vi like godt "bli ferdig" med familieforøkningen vår :P
Kommer fremdeles til å være aktiv jobbsøker, så det er jo typisk at jeg får napp nå når jeg har blitt gravid :P

Jeg er ikke arbeidsledig, men jeg jobber frilans.. og i disse mnd har det vært så utrolig lite oppdrag! Jeg skal på jobb i morgen, men etter det vet jeg ikke hvor lenge jeg må vente før jeg får et nytt oppdrag :-/

Jeg er ikke arbeidsledig, men jeg jobber frilans.. og i disse mnd har det vært så utrolig lite oppdrag! Jeg skal på jobb i morgen, men etter det vet jeg ikke hvor lenge jeg må vente før jeg får et nytt oppdrag :-/

Jeg er også frilans, men har en del oppdrag framover. Er bare spent på om formen holder seg like godt!

Jeg er også frilans, men har en del oppdrag framover. Er bare spent på om formen holder seg like godt!
Hva jobber du med? Om jeg får spørre?:-) selv er jeg tegnspråktolk!^^, håper jeg får noen oppdrag snart :-P blir sprø av å gå hjemme!

Godt å ha NOE da, selv om det ikke er så travelt :P komme fort inn i en dårlig sirkel med å ikje gjør noe fornuftig når mannen e på jobb og ungene i barnehagen :dead:
Men om jeg blir like kvalm nå som med de forrige, så er det godt å vite at jeg slipper å styre med sykemeldinger på jobben :)

Back
Topp