Hei dere! Jeg er arbeidsledig etter å ha vært i mammaperm med mitt første barn, og sliter veldig med å få jobb. Jeg har aldri hatt problemer med å få jobb tidligere, så det er uvant (og tungt) å få avslag på avslag. Jeg mistenker at det kan ha å gjøre med at jeg har fått barn, og at det ikke er attraktivt for en arbeidsgiver. Selv om jeg såklart ikke kan vite at det er det siden ingen sier hvorfor jeg ikke fikk jobben.
Har noen råd til hvordan jeg kan lure meg unna å si at jeg har barn? Jeg har valgt å dele at jeg har vært i perm for å forklare hvorfor jeg har et hull på 10 mnd i CV-en, fordi jeg har tenkt at det er bedre enn at det virker som jeg har vært arbeidsledig i 10 mnd. Men nå er jeg jammen ikke sikker. Hva sier jeg i stedet?
Håper andre har erfaring med dette
Har noen råd til hvordan jeg kan lure meg unna å si at jeg har barn? Jeg har valgt å dele at jeg har vært i perm for å forklare hvorfor jeg har et hull på 10 mnd i CV-en, fordi jeg har tenkt at det er bedre enn at det virker som jeg har vært arbeidsledig i 10 mnd. Men nå er jeg jammen ikke sikker. Hva sier jeg i stedet?
Håper andre har erfaring med dette