arbeidsklær

Shio

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Tenkte litt i dag når jeg dro på meg arbeidsklærne (klassisk hvit bukse og collegegenser ). Vi må bruke disse klærne i produksjonslokalene.

Hmm... hva skal jeg trekke på etterhvert da ? Relativt stram i livet fra før av buksene. Finnes det noen slike hvite bukser for gravide :P? noen som har erfaring ?

Hårstrikk festa i knappehullet, som du kan strekke ut til knappen, gir kanskje litt slingringsmonn en liten periode til? Og en lang singlet som dekker over. Ellers har vel jobben noe ansvar for arbeidsklær dersom det er uniformskrav?

Arbeidsplassen skal gi kompensasjon enten for egne klær som blir brukt eller de skal stå for bekledning. Heldigvis er det jeg som står for bestillingene på min arbeidsplass så kan bare bestille når jeg trenger noe nytt uansett hva :)

Egne klær er ikke lov å ei heller dra singlet nedover, dessverre. Men skal undersøke litt før jeg står bukseløs der og få sjefen til å bestille om jeg finner noe ;-) kan ikke komme på å ha sett hvite selabukser eller mammabukser i sortiment før, men heller ikke lett så hardt da :-D

Back
Topp