Arbeidsklær

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Sikkert ikke bare meg som jobber i innen helsevesnet her. Hvor får dere tak i gravidklær? Vi har vist noen liggende hos sjefen, men de var utlånt til noen andre nå så jeg skulle få bestille nye, men finner ikke noen. Håper noen kan hjelpe meg.

Jeg jobber på sykehus, og måtte etterspørre gravidklær hos de som jobber med klærna. De hang de nemlig ikke ut sammen med de andre klærna fordi de ofte ikke kom tilbake. Så nå har jeg fått 4 kodemerkede gravidbukser! :) Men hvor sykehuset kjøper klær fra vet jeg dessverre ikke..

Har ikke egne gravidklær på jobb..bruker det som alle andre bruker,men opp i str.

Jeg bruker bare større størrelser :) Jeg har bukselinningen under magen uansett :P

Har bare gått opp en strl på jobb når magen har vokst :) De er gode og mye i strikken :)

Gått opp i strl, putter strikken under magen og sægger med buksene. Lite tilfredsstillende, men tror ikke vi har egne gravidbukser. Egentlig veldig rart, er jo himla mange unge damer i denne bransjen!

Ikkje alltid like greitt å få tilrettelagt arbeidsklær.. Men arbeidsgiver er pålagt å finne fram tilfredstillende arbeidsklær til oss gravide :)

Ahus har egne gravidklær

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Back
Topp