krølle.. Gift med forumet 25 Nov 2008 #1 noen som vet hvor man kan få tak i arbeidsklær til barn??? helst snekker utstyr til en gutt på 5...[;)]
noen som vet hvor man kan få tak i arbeidsklær til barn??? helst snekker utstyr til en gutt på 5...[;)]
¤Kanonica¤ Gift med forumet 25 Nov 2008 #2 lekebutikk? Vet jeg har sett Byggmester BoB sine klær en plass. husker ikke hvor prøv google.
krølle.. Gift med forumet 25 Nov 2008 #3 ORIGINAL: ¤Kanonica¤ lekebutikk? Vet jeg har sett Byggmester BoB sine klær en plass. husker ikke hvor prøv google. men tenker mer ordentlige klær..ikke "tulleklær" liksom.... han er skikkelig arbeidskar
ORIGINAL: ¤Kanonica¤ lekebutikk? Vet jeg har sett Byggmester BoB sine klær en plass. husker ikke hvor prøv google. men tenker mer ordentlige klær..ikke "tulleklær" liksom.... han er skikkelig arbeidskar
ThisIsAnfield Forumet er livet 25 Nov 2008 #5 Du får rese på felleskjøpet og kjøpe en felleskjøpets dress!![:D]
Håperpåentil Forumet er livet VIP 25 Nov 2008 #6 De har på byggmakker.... Ekte snekkerklær og diverse snekkerutstyr til de små. Knallsøte[:D]