arbeidsgivern min e ikke helt...

Hei1999

Glad i forumet
..sånn som ho ska være... fikk sykemelding for 2uke sia pga depresjon og utmattelse.. måtte begynne å jobbe igjen forrige tirsdag. enda æ va sykemeldt.. følte mæ ikke nokka bedre idag,så æ kontakta legen igjen å forklarte situasjon for han,og at æ måtte begynne å jobbe igjen. så æ fikk 2nye uke. sa ifra til sjefen min om d. også sendte ho mld kor d sto: må gå i tenkeboksen en stund og finne ut om dette er liv laga...[:@][:@][:@] for 2uke sia da slet ho me å finne vikar,og hadde ikke råd å ansette noen sia æ sku ha sykepenga. men d e no pokker ikke mitt problem..

Hun kan ikke være helt god i hode. Hun kan uansett ikke gi deg sparken mens du er sykemeld.  Og er det ikke sånn at arbeidsgiver bare betaler sykepenger de 14 første dagene da? og så overtar NAV?

ORIGINAL: Lois Lane

Hun kan ikke være helt god i hode. Hun kan uansett ikke gi deg sparken mens du er sykemeld.  Og er det ikke sånn at arbeidsgiver bare betaler sykepenger de 14 første dagene da? og så overtar NAV?

det mener jeg er riktig....

Arbeidsgiver betaler for de første 16 dagene.... 

ORIGINAL: lykkeligmamman

nope, 14.
her er det 16

du skal bare slappe av å bli frisk du Hilde[:D]

ikke tenk på den arbeidsgivern, ho kan ikke sparke deg.

at hun ikke har råd til å betale det første 14 eller 16 dagene blir ikke dit problem

jobber du på giæver?

ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: Labambie

Ta vare på sms'en.. I tilfelle hun gir deg fyken så kan du anmelde henne.

Tenkte akkurat det samme!

Dessuten kan hun vel ikke tvinge deg tilbake på jobb når du er sykemeldt?
Jeg hadde uansett nekta..

Skulle nett til å skrive det samme. Ta vare på alt hun sender deg!!!!!

Jeg hadde ikke gått på jobb om jeg hadde vært sykemeldt. Får da være grenser.

ORIGINAL: TonjeJenta

det er riktig[:)]

Signere her.... Det hun gjør er jo ulovlig[&:] blir jo trua nesten om du ikk jobber[8|]

ORIGINAL: hildemor1

du skal bare slappe av å bli frisk du Hilde[:D]

ikke tenk på den arbeidsgivern, ho kan ikke sparke deg.

at hun ikke har råd til å betale det første 14 eller 16 dagene blir ikke dit problem

jobber du på giæver?

takk for d[:)] jobbe for LYN*** Renhold.. rulere på å vaske på prix og giæver,,, +masse småvasking her og der.

ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: Labambie

Ta vare på sms'en.. I tilfelle hun gir deg fyken så kan du anmelde henne.

Tenkte akkurat det samme!

Dessuten kan hun vel ikke tvinge deg tilbake på jobb når du er sykemeldt?
Jeg hadde uansett nekta..

Skulle nett til å skrive det samme. Ta vare på alt hun sender deg!!!!!

Jeg hadde ikke gått på jobb om jeg hadde vært sykemeldt. Får da være grenser.

mann min sa og d samme,at æ sku ta vare på sms,og vise til psykologen min og legen neste gang æ ska dit. ska ha sånn felles møte me dem for å finne ut what to do me alt. om æ ska fortsette me jobben eller fortsette å være sykemeldt... men æ vet no ik helt kor lenge æ sku tørre å gå rundt å være sykemeldt. blir jo døds stressa av alt d styre hennes,me at æ kansje kan mist jobben og sånn.

takk for alle svarene[:)][:)][:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

e du sjukemeldt så e du sjukemeldt.
hennas frustrasjon ska jo ikje gå utøve deg.
hu har ingen makt når du har sjukemelding. idiot te ein sjef.
spar på mld ja!!

Back
Topp