Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjenner jeg gruer meg litt til hverdagen innhenter oss igjen i morgen..har nå vært sykmeldt siden uke 6 av svangerskapet på grunn av oppkast døgnet rundt..dette har heldigvis avtatt nå men kjenner meg allikevel ikke helt klar for jobb.men har vel godt av å komme i gang litt igjen
Jeg har ikke vært sykemeldt men kvalm og ekstremt trøtt, så jeg synes det et tungt å skulle gå tilbake igjen i full jobb uten å føle at jeg har fått "ladet batteriene". I forrige sv. skap ga det seg i uke 14 så håper det ikke går så mye lenger nå kun dager igjen
Gruer meg litt jeg og. Jeg har ikke vært sykemeldt, men har vært veldig sliten etter jobb og kvalm på ettermiddagene så er spent på hvordan hverdagen blir nå. Har hatt fri i nesten to uker nå og energien har vært mye bedre da i tillegg må jeg fortelle sjefen min om spirene når jeg kommer på jobb på torsdag og det gruer jeg meg veldig til. Har et årsvikariat som kontaktlærer og jeg vet at både elevene og foreldrene trenger stabilitet... Og det får de ikke nå siden det er stor sjanse for at jeg blir tidlig sykemeldt.... :-/
Da var første arbeidsdagen unnagjort og jeg fikk jo virkelig den rette oppladningen...en 4 åring med diare i hele natt men kom meg gjennom dagen så nå er d snart natta her