Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nussnøff
er usikker på det med sete, men man har ikke lov til å ha bilen med seg hjem uten å skatte for det, så det er vel der boten kommer inn i bildet.
ORIGINAL: *SiljeVanilje*
er usikker på det med sete, men man har ikke lov til å ha bilen med seg hjem uten å skatte for det, så det er vel der boten kommer inn i bildet.
Man har lov å ha med arbeidsbil hjem uten å skatte for det om jobben din er slik at du ikke møter opp/slutter samme sted hver dag.
En tømrer f.eks. som møter opp direkte på byggeplassene har lov å ha med arbeidsbilen hjem. Men hvis du har en kontorjobb f.eks må du skatte av det.
ORIGINAL: *Høna*
Er det virkelig sant at man ikke kan ha barnesete i arbeidsbilen? At man får en sinnsyk bot? Da tenker jeg om man ikke skatter av noe, at bilen egentlig skal stå på jobben. Er jo mange som kjører bilen hjem..
ORIGINAL: *SiljeVanilje*
Man har lov å ha med arbeidsbil hjem uten å skatte for det om jobben din er slik at du ikke møter opp/slutter samme sted hver dag.
En tømrer f.eks. som møter opp direkte på byggeplassene har lov å ha med arbeidsbilen hjem. Men hvis du har en kontorjobb f.eks må du skatte av det.
ORIGINAL: Elisabeth og to små
Her har mannen med firmabilen hjem hver dag, møter ikke opp på kontoret hver dag - ifølge firmaet så må han skatte av den hvis han vil bruke den privat, ellers betaler han ikke noe for den.
ORIGINAL: turbo trash
Du kan ikke ha barnesete i arbeidsbil hvis du ikke skatter av bilen.. selv om barnehagen er på vei hjem fra arbeid, må du egentlig hjem å skifte bil før barna hentes.
hvor store bøtene er vet jeg ikke.
ORIGINAL: *Høna*
ORIGINAL: turbo trash
Du kan ikke ha barnesete i arbeidsbil hvis du ikke skatter av bilen.. selv om barnehagen er på vei hjem fra arbeid, må du egentlig hjem å skifte bil før barna hentes.
hvor store bøtene er vet jeg ikke.
Uff, er det mulig å ha et mer firkanta system!! [8|]