Arbeide i helsevesenet

tingeling1990

Glad i forumet
Nå har jeg nedtelling på antall vakter før permisjon! Begynner å bli rimelig babysyk nå, er så glad julen kommer slik at permisjonstiden går fort frem til fødsel (håååper jeg den gjør)! :D
Har redusert stilling nå siden jeg har søkt svangerskapspenger så er faktisk ikke mange vaktene igjen! 2 arbeidshelger igjen, men kun totalt 14 vakter! :) andre som jobber redusert og ikke har mange vaktene igjen? :)

Har fortsatt noen uker igjen på jobb, men har fra idag av gått ned til 80% så jeg i allefall får kortere dager og kan konsentrere meg om det kommende kurset og eksamenene i desember :) Men ukene går fryktelig fort nå!:eek: Prøver å gjøre ferdig en del av julestria før det blir for sent, så har begynt å skrive julekort allerede og pakkekalenderen til vesla er klar :happy: Og har ikke så fryktelig mange julegaver igjen å handle heller. Elsker jula selv og kjenner den er ekstra kos i år i påvente av det store som skjer i januar :p

Her har jeg 15 arbeidsdager igjen før permisjon :eek: :) Går så fort nå!!

13 vakter igjen til sammen! Jobber halve tirsdager og fri hver onsdag. Trodde det skulle være mer, for er jo fire uker igjen til jeg går ut i permisjon, så ble positivt overraska :D

Har vel noe av det samme igjen, jobber 50%. Men tror jeg blir 100% sykemeldt fram til permisjon når den nåværende sykemeldinga går ut, så jeg skal egentlig ikke på jobb igjen før om godt over 1 år :P

Back
Topp