Arbeid og utdanning

RainbowHope

Betatt av forumet
Hva jobber dere med eller hva er deres arbeids-/utdanningssituasjon?

Selv holder jeg på å fullføre bachelorgraden min og har jobb frem til august. Driver med jobbsøking nå [emoji4] Blir veldig spennende å se om jeg får meg jobb. Evt så kan det bli litt flaut å komme første dag på jobb med kulemage [emoji38] Jaja, ikke alt kan være A4 hele tiden.

Jobber som Salgssjef i et lite firma,der vi er litt poteter alle sammen, ikke vært der et år enda, så blir litt spennende å se når jeg forteller det. Men det går nå bra uansett. Sånn er det når man ansetter fruktbare kvinner. He he.

Jobber på kontor :)
Her er jeg spent på reaksjonen til de på jobb når jeg forteller for jeg tror ingen forventer at det skal skje ;)

Studerer grunnskolelærerutdanning. Skal skrive bacheloren min i pedagogikk neste år!

Utdannet lærer og jobber, men tar samtidig masteren min, innlevering av master snart og jeg er så dårlig i formen at jeg bare vil sove :p

Jeg studerer jus her i Oslo. Blir ferdig med tredjeåret nå og kommer til å ta en pause på et år etter sommerferien..

Jeg er student og ferdig med første året av en bachelor! Samme er kjæresten. Litt upraktisk, men vi får det vel til på et vis!

Jeg var ferdig utdannet tolk i 2012, og har hatt fast tolkejobb i en etat siden 2016. Det er litt gøy, fordi det året ble jeg ansatt 1. august, og skulle ut i fødselspermisjon tre uker etterpå[emoji38] Det ble litt sånn: «hei, jeg er ny her, og pga denne magen blir jeg snart borte igjen. Snakkes om ett år!»

Denne gangen blir det nesten litt det samme, for jeg overføres til ny by fra 1. august i år. Skal jo ikke ut i perm før til jul, men jeg føler likevel at historien gjentar seg litt![emoji85]

Jeg jobber som barnepleier på fødeavdeling og har jobbet med det siden jeg ble ferdig videreutdannet i 2012. Men begynte i jobben i 2011. Trives veldig godt og føler jeg har funnet min jobb [emoji4] Er hjelpepleier i bunn og var ferdig utdannet som det i 2008 så jobbet noen år før jeg ble gravid med førstemann og gikk ut i mammaperm, etter mammapermen fikk jeg meg fast stilling og det kom godt med med tanke på at jeg ble alenemor i de tidene [emoji4]

Back
Topp