Aqua Flex

ToLykkeTroll

Elsker forumet
Hei jenter.
Jeg vil få ambefale noe som heter Aqua Flex. Det er noen vaginal koner som man kan legge vekter i. De ser ut som en tampong i plast og de brukes på samme måte som en tampong, for og si det enkelt.
Jeg kjøpte de fordi en venninde skulle kjøpe og hun sa det var bra greier, med tanke på sex livet og slikt. Etter ikke så lenge var jeg super stram der nede, (det sa sambo iallfall) og sex livet var som aldri før[:D]
Knipingen blir så mye enklere, man bare setter en slik inn og går rundt med den i 20 min så er man ferdig. Trenger nesten ikke tenke på det i det hele tatt. Og med tanke på inkontines som man kan få når man blir eldre, så er det veldig smart og bruke.
Man får tak i det på sex sjapper og på helse kost butikker. Koster rundt 4-500 kr. dyrt, men jeg synest det var verdt kronene.

da får en teste det oxo.. [:D]

denne dytter jeg litt på, for synest det er kjempe bra greier!! her er en nett side www.aquaflexcones.com

Har du kjøpt det på nettet?

ORIGINAL: Citti

Har du kjøpt det på nettet?

Jeg kjøpte de på kodomeriet i oslo. men de er over alt på sex sjapper og på helse kost butikker. Nå klarer jeg bare den største konen med 5 gram i..[&:] før jeg ble gravid klarte jeg 30 gram...

Slike kuler er sikkert like greit. Men har hørt at de er så vanskelige og holde på plass. Disse som jeg bruker kan man variere tyngden på, noe som gjør det mye enklere og holde inne. det synest iallfall jeg..

Men det var bare ett tips altså jenter...

Back
Topp