Apropos vogner og barneutstyr

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Vi som bare har er barn, hva har du savnet eller ønsker du deg til nr 2?

Og, dere som fikk nr 2/3, hva savnet dere og kjøpte til nestemann?
 
lammeskinnsfell

det hadde vi ikke til nr1. men kjøpte til nestemann og nå bruker vesla det
 
Til nummer 2 skal jeg kjøpe en ordentlig vugge til dagsoving, feks en leandervugge eller noe, som jeg skal innføre konsekvent fra dag 1 ;-)

Ellers skal jeg kjøpe et bæresjal, ikke bare bæresele, og også bruke dette helt fra babyen er bitteliten.

Klær trenger jeg IKKE å kjøpe, for det har jeg kjøpt aaaaltfor mye av denne gangen ;-)
 
Sånn seng som står inntil voksensenga med bare tre sider. Hadde lyst på det denne gangen, men hadde ikke plass på soverommet. Så det skal jeg ha neste gang.
Og så vil jeg bære masse i starten, jeg fikk ikke teken på å bære før nesten tre måneder etter. Skal ha med bæresjal på føden!
 
Denne gangen kjøpte vi vippestol, babygym og elektrisk ammepumpe. Hadde alt det sist også men var manuell pumpe og teit vippestol. Babygym lånte vi sist. Så har jeg kjøpt Bumbleride Indie da, det var ikke nødvendig, men jeg elsket den så mye at jeg måtte ha den:) :)
 
.
 
Last edited:
Skikkelig vogn. :)

Med nr 2 har jeg også et par ting som jeg ikke tror fantes når eldstemann var banu. Babynest og adapter til bilstol for å ha på hjulene til vogna.
Hvilken vogn hadde du før og hvilken har du nå?
 
Slyngevugge skal jeg ha neste gang.
Og en slags form for lift, mulig voksi classic med bæreplate e. l. Det har vi bare bruk for om vi fortsatt bor i en storby, noe jeg regner med vi gjør.
 
Savna dagseng/lekegrind og bæresele sist. Har lånt begge deler denne gangen, men ikke brukt det noe særlig ;) Hadde klart meg fint uten..
 
Hadde ikke babyrede til de to største (var vel ikke 'oppfunnet' enda), det har vi nå, elsker det! Lillemor bruker det enda.
 
Muligens jeg ville hat en ny vogn bare for å hat en ny vogn. Men aner ikke hva det skulle ha vært, er veldig fornøyd med de jeg har!
 
Back
Topp