Forstår det slik at det ikke er alle sykehus som gjør det. Vet noen om Haukeland sykehus driver med det? Kan det være farlig å prøve å snu babyen? ( siden det bare er noen sykehus som praktiserer det, og ikke alle)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan man begynne å lure på kompetansen der nede. På Elverum vender dem fortsatt og har ofte vellykkede vendingsforsøk. Jeg har selv vært å gjort det! Tok 3 minutter, helt smertefritt og nå har vesla festet seg og ligger godt ned i bekkenet med hodet! Jeg slipper heldigvis KS og kan føde på den naturlige måten!Jordmor på Drammen fortalte meg at i løpet av de 20 årene hun har jobbet der har de aldri hatt et vellykket vendingsforsøk! Så tror de fleste har sluttet med dette
Hvor stor var din som ble født i seteleie? Kom baby før eller etter termin? vet du om de sitter igang seteleiefødsel om baby er rundt 4 kilo rundt termin?Haukeland gjør det ikke.
Og glad er jeg for det, de sa det stresset barnet og var svært smertefullt for mora.
Fødte i seteleie med første, vanlig med andre, og krysser alt jeg har for at tredjemann nå skal legge seg i seteleie. Mye lettere fødsel.
Det er myye vanligere med setefødsler enn man tror. På haukeland har de ca 1 setefødsel for dagen, så de vet hva de driver med
Sniker fra nov/des.
Sent from my GT-I9100
Da kan man begynne å lure på kompetansen der nede. På Elverum vender dem fortsatt og har ofte vellykkede vendingsforsøk. Jeg har selv vært å gjort det! Tok 3 minutter, helt smertefritt og nå har vesla festet seg og ligger godt ned i bekkenet med hodet! Jeg slipper heldigvis KS og kan føde på den naturlige måten!