Forstår det slik at det ikke er alle sykehus som gjør det. Vet noen om Haukeland sykehus driver med det? Kan det være farlig å prøve å snu babyen? ( siden det bare er noen sykehus som praktiserer det, og ikke alle)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan man begynne å lure på kompetansen der nede. På Elverum vender dem fortsatt og har ofte vellykkede vendingsforsøk. Jeg har selv vært å gjort det! Tok 3 minutter, helt smertefritt og nå har vesla festet seg og ligger godt ned i bekkenet med hodet! Jeg slipper heldigvis KS og kan føde på den naturlige måten!Jordmor på Drammen fortalte meg at i løpet av de 20 årene hun har jobbet der har de aldri hatt et vellykket vendingsforsøk! Så tror de fleste har sluttet med dette![]()
Hvor stor var din som ble født i seteleie? Kom baby før eller etter termin?Haukeland gjør det ikke.
Og glad er jeg for det, de sa det stresset barnet og var svært smertefullt for mora.
Fødte i seteleie med første, vanlig med andre, og krysser alt jeg har for at tredjemann nå skal legge seg i seteleie. Mye lettere fødsel.
Det er myye vanligere med setefødsler enn man tror. På haukeland har de ca 1 setefødsel for dagen, så de vet hva de driver med
Sniker fra nov/des.
Sent from my GT-I9100
Da kan man begynne å lure på kompetansen der nede. På Elverum vender dem fortsatt og har ofte vellykkede vendingsforsøk. Jeg har selv vært å gjort det! Tok 3 minutter, helt smertefritt og nå har vesla festet seg og ligger godt ned i bekkenet med hodet! Jeg slipper heldigvis KS og kan føde på den naturlige måten!