Apropos stellebord

whatthewhat

Glad i forumet
Hvordan har dere? Eller har dere tips på noen fine, ikke altfor dyre?
Mitt forrige er ødelagt, og tente kjøpe det gulliver stellebordet fra IKEA for jeg syns det var fint og ikke så dyrt.. Men det ser jaggu ikke ut som de selger det lenger!

Vi har en IKEA kommode med 3 skuffer og Stellematte på toppen:) i øverste skuffen har vi bleier, kluter osv til stell og klær i de 2 andre:) for bading brukte vi bade balje på gulvet frem til hu var stor nok til å sitte i dusjen:) gjør nok det på samme måten denne gangen også :)

Har ikke stellebord :p sist brukte vi bare stellematte oppå kommode (en dobbelkommode fra jysk). Vet ikke hva det blir nå siden jeg ikke vet hvordan vi blir boende. Blir nok et enkelt et i alle fall.

Vurderer kommode eg også! Skal iallfall ikke ha en sånn med badekar oppi, for det hadde jeg på den forrige og det ble aldri brukt. Brukte bare en stamp vedsidenav isteden. Men kommode var lurt så kan den brukes siden også!

Blir nok kommode med stellematte på her også, mest sannsynlig stående på soverommet. Og en eller annen enkel løsning på badet, om det blir plass nok.. Må vente å se til vi har flytta..

På badet har vi en vegg med skyvedører og bak de finnes en "kjøkkenbenk" med vask, overskaper og skuffer (og varmtvannsbereder, vaskemaskin og tørketrommel). Tenkte å ha stellematte på benken der, og ha badebalje som jeg også bruker på benken der. Og ha ymse utstyr i skuffene under.

(Edit: vet ikke helt hvorfor jeg quota Lilletrampepus her ;))

På badet har vi en vegg med skyvedører og bak de finnes en "kjøkkenbenk" med vask, overskaper og skuffer (og varmtvannsbereder, vaskemaskin og tørketrommel). Tenkte å ha stellematte på benken der, og ha badebalje som jeg også bruker på benken der. Og ha ymse utstyr i skuffene under.

(Edit: vet ikke helt hvorfor jeg quota Lilletrampepus her ;))

Så lurt med sånn skyvedør!!

Jeg har aldri sett på stellebord før, men vi har liten plass på badet så jeg vil ha ett som helt enkelt, gjerne hvitt, og med en hylle til bokser hvor jeg kan ha kluter og bleie. Må ha kort vei til vasken og tenkte bare ha en løs stellematte oppå. Kjøper gjerne stellebord brukt, men vil ha ny stellematte.

Har cam stellekommode etter mini, med badekar og 4 skuffer i. Blir nok til at vi hiver ut badekaret så vi kan bruke øverste skuffen også.

Forresten så er ikke alle disse stellekommodene like god kvalitet.. Vi kjøpte en av merket Neonato til S, og den røyk etter en mnd.. Alle skuffene tulla til slutt, og selve stelleputa rakna i sømmen... Mest bortkasta pengene jeg noen gang har brukt tror jeg...

Back
Topp