Apropos sko

Dem ser kjempe gode ut :) tror jeg skal sjekke her om dem har sånne til Emira.. ikke sikkert Liana trenger sko enda, for kan hende jeg har etter Emira :)
Teodor var ganske klar på st han ikke skulle ha rosa (selvom mora sier de er lilla :-p), men de hadde blå/grå også :)

Surfer mobilt!

Vis vedlegget 54117
Har deponert på disse til Eskil. T har hatt slike før. Tilbud 399,-!! Må teste de litt her hjemme og se litt. Kjøper nok slike til T også om det er tilbud på varianten som er større også!

Surfer mobilt!
Kjempefine sko :)

Tror vi blir å gå for Kavat eller Enfant sine skinnsko i år også, og kanskje noen gore-tex i tillegg. Men det blir ikke før i mai likevel ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Kjempefine sko :)

Tror vi blir å gå for Kavat eller Enfant sine skinnsko i år også, og kanskje noen gore-tex i tillegg. Men det blir ikke før i mai likevel ;)

Skulle gjerne hatt noen litt fine sko også, helst i skinn. Men det blir så innmari dyrt :o

Skulle gjerne hatt noen litt fine sko også, helst i skinn. Men det blir så innmari dyrt :o
Ja, det går an når man bare har en unge å kjøpe sko til ;) :p

Teodor var ganske klar på st han ikke skulle ha rosa (selvom mora sier de er lilla :-p), men de hadde blå/grå også :)

Surfer mobilt!

Haha nei han er vel også i en sånn gutte/jente-alder? :P Emira er veldig sånn.. bare fordi jeg kjøpte blå tannbørste og blå votter til Liana, så kommer hun med at det er til gutter og at hun egentlig ikke kan bruke det.. hehe.. rosa og lilla er det som gjelder her! Men helst rosa :P;)

Haha nei han er vel også i en sånn gutte/jente-alder? :p Emira er veldig sånn.. bare fordi jeg kjøpte blå tannbørste og blå votter til Liana, så kommer hun med at det er til gutter og at hun egentlig ikke kan bruke det.. hehe.. rosa og lilla er det som gjelder her! Men helst rosa :p;)
Han er egentlig ikke så opptatt av farger, men rosa lker han ikke. Og det er selvsagt helt greit :D

Han er egentlig ikke så opptatt av farger, men rosa lker han ikke. Og det er selvsagt helt greit :D

Hehe så bra :D men det er vel også kansje rosa som er mest "jente" å :) også har det jo litt å si om hvordan man selv er og hvordan man kler barna.. om man kler jenter kun i rosa, lilla og hvitt, og gutter bare i blått, grønt og svart, så blir de vel også "programmert" til at det er sånn det skal være.. jeg prøver å kjøpe forskjellige farger til alle 3..og Emira godtar det meste på klær så lenge det ikke ser guttete ut.. er verre når barna får klær fra andre ;):P

Hehe så bra :D men det er vel også kansje rosa som er mest "jente" å :) også har det jo litt å si om hvordan man selv er og hvordan man kler barna.. om man kler jenter kun i rosa, lilla og hvitt, og gutter bare i blått, grønt og svart, så blir de vel også "programmert" til at det er sånn det skal være.. jeg prøver å kjøpe forskjellige farger til alle 3..og Emira godtar det meste på klær så lenge det ikke ser guttete ut.. er verre når barna får klær fra andre ;):p
Ja jeg har alltid sagt til han at han kan bruke alle slags farger om han vil det =)
Han elsker rødt da, for han skal jo bli brannmann :p

Ja jeg har alltid sagt til han at han kan bruke alle slags farger om han vil det =)
Han elsker rødt da, for han skal jo bli brannmann :p

Er ikke dumt å stadig minne dem på det ;):) haha brannmann er visst populært i huset deres :P:D nevøen til samboer er også glad i rødt, men det er fordi han var hekta på filmen "biler" :) hehe..

guttungen til søstra mi hadde en periode i 4-5 års alderen at han ELSKET rosa, alt skulle være rosa :rolleyes: pappan var kjempebekymra :P Men det gikk over, plutselig var dinosaurer og klær med dyr på mye tøffere ;)

guttungen til søstra mi hadde en periode i 4-5 års alderen at han ELSKET rosa, alt skulle være rosa :rolleyes: pappan var kjempebekymra :P Men det gikk over, plutselig var dinosaurer og klær med dyr på mye tøffere ;)
Jeg lurer på hva de bekymrede fedrene er redde for? :-p

Surfer mobilt!

Je elsker salg!
Gikk opp en størrelse til Lillebror (forskjellen var minimal), og fant riktig størrelse til T samtidig :-D

Surfer mobilt!

Det ble forresten størrelse 25 (!!) på Lillebror... Den jeg hadde med hjem i går var 23,5 (så rare størrelser..), og forskjellen på sålen var kanskje 3 mm... Men jeg synes denne er litt bredere, mye lettere å få av og på uten at jeg trenger å være redd for at den samtidig er altfor stor inni...

Det ble forresten størrelse 25 (!!) på Lillebror... Den jeg hadde med hjem i går var 23,5 (så rare størrelser..), og forskjellen på sålen var kanskje 3 mm... Men jeg synes denne er litt bredere, mye lettere å få av og på uten at jeg trenger å være redd for at den samtidig er altfor stor inni...
25??? :eek: var de små på str da?

Men det var kjempefine sko til dem begge :D

.
25??? :eek: var de små på str da?

Men det var kjempefine sko til dem begge :D

Nei jeg synes egentlig ikke det heller. Men den ble mer bred enn lang i den størrelsen egentlig. T måtte ha det samme som i vinterskoene, så jeg tror størrelsen var ganske normal

.

Nei jeg synes egentlig ikke det heller. Men den ble mer bred enn lang i den størrelsen egentlig. T måtte ha det samme som i vinterskoene, så jeg tror størrelsen var ganske normal
Jeg ser egentlig for meg at det kanskje blir 22 i sommersko også her, siden hun nå får to par ullsokker inni vinterskoene i 22. Men tørr likevel ikke kjøpe noe ennå, siden vi ikke trenger slike sko før om to måneder :p

Jeg ser egentlig for meg at det kanskje blir 22 i sommersko også her, siden hun nå får to par ullsokker inni vinterskoene i 22. Men tørr likevel ikke kjøpe noe ennå, siden vi ikke trenger slike sko før om to måneder :p

Nei det skjønner jeg er litt risky. Vi har noen meget pent brukte sandaler i størrelse 24 som jeg hadde håpet Lillebror kunne bruke til sommeren. De vi kjøpte nå får han jo en ganske tykk sokk oppi, så jeg regner med det går greit.

Nei det skjønner jeg er litt risky. Vi har noen meget pent brukte sandaler i størrelse 24 som jeg hadde håpet Lillebror kunne bruke til sommeren. De vi kjøpte nå får han jo en ganske tykk sokk oppi, så jeg regner med det går greit.
Ja, i sandalene kan han vel gjerne også være barbeint så det går sikkert fint :)

Back
Topp