Apropos julekort- takk, Ann Helen!

almara

Forumet er livet
VIP
Den fantastiske pepperkakekjolen Alma fikk av sin hemmelige venn for to år siden fant jeg fram i dag, og siden hun jo ikke rakk å bruke den så mye, ser den helt ny ut! Jeg mener vi brukte den på julekortet i 2009, og i år har jeg tenkt å la Luna ha den på under "foto-shooten" :) Den er nok litt stor til henne, men det går akkurat. De kommer til å bli så nydelige..
Ble så glad da jeg fant den, lurte veldig på hvor den var, og så fant jeg den i en bortgjemt pose. 

Den gaven fikk dobbel nytteverd
 
For en kjempesøt pepperkakejente!! =)
 
Denne nye bv forvirrer meg litt, nå tror jeg jeg har greid å sende deg pm igjen, Fru H. Mente å skrive her inne- takk, og gleder meg til å den på Luna også. Tror hun og blir ei nydelig pepperkakejente:)
 
Har ikke fått noen pm enda hvertfall =) 
Hehe!
Men koselig med pm da! =)Jeg bestilte julekort for to dager siden og fikk de i dag!
Kjempegreit =9 
 
Så bra å få brukt den igjen da :) Det som er kjekt med å ha to jenter....

Hun var kjempesøt i den :)

 
Takk, ja hun var veldig søt:) Utrolig at den lille jenta der har blitt så stor:) Og ja, sånn sett (og på mange andre måter) er det supert med to jenter! Alma synes også det er gøy å se at Luna bruker klær hun brukte da hun var baby. 

Nei, da var det bare innlegget mitt som ble borte, Fru H. Trodde jeg hadde trykket på feil knapp, men da har jeg kanskje ikke trykket i det hele tatt:)
Hadde vært gøy å se julekortet, om du har lyst til å vise!
 


almara skrev:
Takk, ja hun var veldig søt:) Utrolig at den lille jenta der har blitt så stor:) Og ja, sånn sett (og på mange andre måter) er det supert med to jenter! Alma synes også det er gøy å se at Luna bruker klær hun brukte da hun var baby. 

Nei, da var det bare innlegget mitt som ble borte, Fru H. Trodde jeg hadde trykket på feil knapp, men da har jeg kanskje ikke trykket i det hele tatt:)
Hadde vært gøy å se julekortet, om du har lyst til å vise!


Det kan jeg tenke meg :)

Amelia gleder seg til vi skal finne frem klærne fra hun var baby og se hva vi skal bruke på babyen i magen... Må bare få kjøpt en kommode til Amelia, så hun kan flytte ut av stellekommoden og gjøre plass til babyklærne :)
 
Ja, skal prøve å få lagt ut bilde av Luna i den og, når vi har fått tatt julekort- bildene:)
 
Jeg ble så glad i går, jeg fant den samme kjolen på Lindex i Almas størrelse (98-104)!
Den var bittelitt forskjellig fra den vi fikk av Ann Helen den gangen, med et hjerte foran og hårbånd i stedet for lue. 
Nå kan jeg kle Luna og Alma nesten likt, og Alma kommer til å bli så glad:) Skal gi den til henne i bursdagsgave. 
 
Back
Topp